Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg sit mykje framfor dataen iløpet av dagen, og kjem ofte over artiklar som er verdt å lese. Difor opprettar eg denne tråden og oppfordrar alle til å dele interessante ting dei kjem over. Det kan gjerne vere relatert til trening og livsstil, men gjerne andre ting som også er interessant å få med seg.

Har du lest ein artikkel, ytring, blogginnlegg, osv, som er verdt å lese? Del det her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin tråd!

Ikke en artikkel, men et intervju med Lars Saaby Christensen:

"Man kan bli så tolerant at man utsletter seg selv."

Dessverre ser det ut til at den er tilgjengelig kun for abonnenter.. Jeg betalte kr 1 for en måned for å kunne lese den. Kan aldri huske å ha fått så mye valuta for en krone før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin tråd :-)

Veit ikkje kor interessant det er for andre, men eg fann denne artikkelen om fordelar av å sove på venstre side. Såpass gode fordelar at ein faktisk bør vurdere å bli venstreliggar dersom ein ikkje alt er det.

http://www.lifehack.org/356391/this-why-you-should-sleep-your-left-side-backed-science

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

On 15.1.2016 at 10:13 PM, 02-snapper said:

Fin tråd :-)

Veit ikkje kor interessant det er for andre, men eg fann denne artikkelen om fordelar av å sove på venstre side. Såpass gode fordelar at ein faktisk bør vurdere å bli venstreliggar dersom ein ikkje alt er det.

http://www.lifehack.org/356391/this-why-you-should-sleep-your-left-side-backed-science

Jeg har fått en del hat for å være venstresover :( "du snur alltid vekk fra meg", og jeg bare: "????". Jeg har alltid likt å sove på venstre :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 1/30/2016 at 9:27 PM, Ojive said:

Jeg har fått en del hat for å være venstresover :( "du snur alltid vekk fra meg", og jeg bare: "????". Jeg har alltid likt å sove på venstre :D

Lifehack: sov på andre siden av senga

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå