Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg sit mykje framfor dataen iløpet av dagen, og kjem ofte over artiklar som er verdt å lese. Difor opprettar eg denne tråden og oppfordrar alle til å dele interessante ting dei kjem over. Det kan gjerne vere relatert til trening og livsstil, men gjerne andre ting som også er interessant å få med seg.

Har du lest ein artikkel, ytring, blogginnlegg, osv, som er verdt å lese? Del det her!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Skrevet
On 15.1.2016 at 10:13 PM, 02-snapper said:

Fin tråd :-)

Veit ikkje kor interessant det er for andre, men eg fann denne artikkelen om fordelar av å sove på venstre side. Såpass gode fordelar at ein faktisk bør vurdere å bli venstreliggar dersom ein ikkje alt er det.

http://www.lifehack.org/356391/this-why-you-should-sleep-your-left-side-backed-science

Jeg har fått en del hat for å være venstresover :( "du snur alltid vekk fra meg", og jeg bare: "????". Jeg har alltid likt å sove på venstre :D

Skrevet
On 1/30/2016 at 9:27 PM, Ojive said:

Jeg har fått en del hat for å være venstresover :( "du snur alltid vekk fra meg", og jeg bare: "????". Jeg har alltid likt å sove på venstre :D

Lifehack: sov på andre siden av senga

• 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...