Gå til innhold

Råd til Online PT?


FridaAn

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har vurdert å prøve online PT (med treningsprogram, eventuelt kostholdsplan også). Har trent i mange år, og har det siste året blitt veldig glad i egenvekt-trening og løping. Jeg ønsker å bli litt mer markert og definert, og vet at tipset til de fleste er tung styrke. Dog synes jeg desverre ikke tung styrke er veldig morsomt. For meg er det viktigste at jeg finner en treningsform som er motiverende og morsomt, ettersom motivasjonen min kan være endel svingende. Har også trengt tung styrke før, som jeg synes var morsomt på den tiden (3 år siden) og kroppen min responderte også relativt godt på det, så fort fremgang.

Er det noen som har tips til online PT som kunne laget en god treningsplan som ikke bare har tung styrketrening? (dog er jeg åpen for å trene dette litt også, men vil ha litt variert trening, og helst mer egenvekttrening- men dog åpen for litt vekter som sagt). 

 

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...