Gå til innhold

Snap i ryggen når jeg kjørte markløft


Dagis

Anbefalte innlegg

Kjørte markløft i dag.. Rundt 120kg x3 reps..

 

 

Jeg er 176 og veier 72kg.

 

 

Jeg kjørte markløften litt hardere en vanlig, siden det var noen litt snasene jenter som sto i smith maskinen vedsina meg.(Derfor jeg bestemte meg for og kjøre mark ;*)

 

 

kjørte som vanlig og bestemte meg for og legge på 40 ekstra en det jeg pleier.

 

 

tok en rep, og på andre reppen hørte jeg et høyt "Snap" folka rundt hørte det og så etter meg.. Jeg falt om på bakken og fikk hjelp.. Følte meg bra etterpå.. Men når jeg kom hjem sovna jeg med engang..

 

 

Når jeg våknet gikk jeg i dusjen.. og merket at jeg har sykt vondt for og bøye korsryggen.. Og det kjennes ut som noe som stikker ut av huden på ryggraden min...  Hva kan dette være?

 

Skal prøve og laste opp et bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjørte markløft i dag.. Rundt 120kg x3 reps..

 

Jeg kjørte markløften litt hardere en vanlig, siden det var noen litt snasene jenter som sto i smith maskinen vedsina meg.(Derfor jeg bestemte meg for og kjøre mark ;*)

kjørte som vanlig og bestemte meg for og legge på 40 ekstra en det jeg pleier.

 

Skal prøve og laste opp et bilde

Sorry ass, men nå har jeg lest flere av dine innlegg og begynner å lure på følgende: Troller du eller hva er greia med innleggene dine? De virker så sykt useriøse. Siden du er litt useriøs skal jeg svare på alt annet du spør om i denne tråden, men som du faktisk burde spurt om.


Om du vil ha kontakt med damene så hadde det vært mye smartere å lekt helt uskyldig. Du kunne f. eks tatt frem mobilen og spurt pent om en ville filme teknikken din for du skal sende den til en som løfter/fitnessbloggen for å forbedre teknikken din. Da er du på hei med de og de vil ikke si "Nei! WTF?!". Da har du fått en kontakt som du kan hilse på og før du vet ord av det har du damen på date eller liknende.

Dagens gymtips, levert av yours sincerely! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...