Gå til innhold

1500 kalorier om dagen


ingridekloew

Anbefalte innlegg

Hvor mange kalorier trenger en jente på 17 år som er 165 cm høy og veier 50 kg? Jeg trener styrke 4 ganger i uke med 15 min ellipse hver gang. Vil gjerne bygge muskler men gå ned i fettprosent. Er det for lite å ligge på 1200-1500 kalorier hver dag hvis jeg vil få bort noe av fettet? Spiser både nok proteiner, sunt fett og gode karbohydratskilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten tanke fra meg: med femti kilo fordelt på 165 cm er ikke fettreduksjon nødvendigvis d beste. Lean gaining - altså bygge litt muskler med minst mulig fettøkning på lasset - vil være et mye sunnere valg for deg. Tror også at nok mat vil gi deg energi nok til faktisk å like trening og få fremgang Rent Styrkemessig. På 1200-1500 blir trening fort et ork. Tenker iallfall jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...