Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mange kalorier trenger en jente på 17 år som er 165 cm høy og veier 50 kg? Jeg trener styrke 4 ganger i uke med 15 min ellipse hver gang. Vil gjerne bygge muskler men gå ned i fettprosent. Er det for lite å ligge på 1200-1500 kalorier hver dag hvis jeg vil få bort noe av fettet? Spiser både nok proteiner, sunt fett og gode karbohydratskilder.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34828-1500-kalorier-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten tanke fra meg: med femti kilo fordelt på 165 cm er ikke fettreduksjon nødvendigvis d beste. Lean gaining - altså bygge litt muskler med minst mulig fettøkning på lasset - vil være et mye sunnere valg for deg. Tror også at nok mat vil gi deg energi nok til faktisk å like trening og få fremgang Rent Styrkemessig. På 1200-1500 blir trening fort et ork. Tenker iallfall jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...