oleks Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 jeg trener bulk, og har meget lyst til å trene hver dag i stedet for bare mandag, onsdag, fredag. noen som har tips til øvelser jeg kan gjøre på tirsdag og torsdag som ikke går for hardt utover restitusjonen ? dette er programmet mitt:Monday Incline Bench Press: 2 x 5, 1 x 5+ Curl Variant: 2 x 10-12 Squat: 2 x 5, 1 x 5+ Neck Harness: 4 x 25 Wednesday Press: 2 x 5, 1 x 5+ Weighted Chin: 2 x 6-8 Yates Row: 2 x 6-8 Deadlift: 5+ Neck Harness: 4 x 25 FridayDecline Bench Press: 2 x 5, 1 x 5+ Curl Variant: 2 x 10-12 Front Squat: 2 x 5, 1 x 5+ Neck Harness: 4 x 25 Siter
Ove_68 Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 GSLP rett fra boka. Veldig bra valg av program Jeg har selv trent GSLP i ca et år.Mine erfaringer er at når det begynner å bli tungt, så trenger du virkelig de hviledagene.Etter første resett havner du fort på 10-14 reps på AMRAP-settet i knebøy, og da pleier i hvert fall ikke jeg å føle for noe mer volum. Siter
oleks Skrevet 2. november 2015 Forfatter Skrevet 2. november 2015 GSLP dette ja ;D så du mener jeg bør bare holde på restitusjons dagene ? leste og at i GSLP at å ta armhevinger 2-3 ganger om dagen hjemme ikke er en dum ide AMRAP? hva vil det si ? Siter
Aurelius Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 AMRAP står for As Many Reps As Possible - på mandagen har du 5-5-5+ i knebøy- og da skal du ta så mange repetisjoner som mulig på sistesettet, det er derfor det står " 5+".Programmet er satt opp slik fordi det funker,av kompetente folk som vet hva de driver med.Ikke endre på ting du ikke har kompetansen til å endre på - følg programmet og smør deg med tålmodighet. så blir det fremgang. Siter
oleks Skrevet 2. november 2015 Forfatter Skrevet 2. november 2015 aaah, ja jeg kjører AMRAP hver dag merker fremgang allerede etter bare 3 uker faktisk. ikke spå veldig stort men har økt alle vektene med noen kg Aurelius 1 Siter
Aurelius Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 (endret) aaah, ja jeg kjører AMRAP hver dag merker fremgang allerede etter bare 3 uker faktisk. ikke spå veldig stort men har økt alle vektene med noen kg Akkurat, noen få kilo ekstra hver uke blir fryktelig mange kilo i løpet av et år. Endret 2. november 2015 av Aurelius Siter
pilatus Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 (endret) GSLP dette ja ;D så du mener jeg bør bare holde på restitusjons dagene ? leste og at i GSLP at å ta armhevinger 2-3 ganger om dagen hjemme ikke er en dum ide "Frequency method" i GSLP er vel mere 4-5-6 ganger om dagen Endret 2. november 2015 av pilatus Siter
oleks Skrevet 2. november 2015 Forfatter Skrevet 2. november 2015 "Frequency method" i GSLP er vel mere 4-5-6 ganger om dagen heh, da bør jeg øke frekvensen litt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.