Jump to content

oleks

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About oleks

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hei. Trener nå X-Size programmet http://fitnessbloggen.no/x-size/ og med dette har jeg et spørsmål: jeg har ligget på 2000kcal, som er 600 under min hvileforbrenning, i ca 1 mnd nå for vekttap mens jeg har trenet et vanlig baseprogram. jeg byttet program forrige uke og lurer på om jeg kan legge meg på 2600 kcal og fremdeles gå ned i fett mens jeg bygger muskler? Vet at protein er alfa omega, og at man bør vel ligge i overskudd for å bygge mest mulig muskler. Det jeg lurer på er hvor bør jeg ligge kcalmessig for å bygge muskler best mulig, men også slik at jeg ikke legger på meg så mye fett. Eller er det ikke mulig?
  2. Hei! Har tengt å starte med Gunnar Strand Jacobsen sitt 5x5 powerbuidling program http://www.iform.no/5x5-rep-2/ og lurer på om noen haren formening om jeg kan bytte ut utfall i smithmaskin kan byttes ut med vanlig utfall øvelse? det står i program-beskrivelsen at man ikke skal bytte ut øvelser, men jeg har dessverre ikke tilgang til smithmaskin.. Jeg lure og på om hvor mye kcalorier jeg bør ca gå for? jeg er 28år og ca 85 kg takk
  3. hei. kjøpte noen flasker med aminopro 7600 mg BCAA i sverige. lurer på om noen her vet om den skal drikkes "rett fra flaska" eller om det skal blandes med noe? takk for svar
  4. jamen jeg trenger å vite forskjellen på utførelsen da jeg holder på med nytt program og skal trene om en time ca
  5. tittelen sier alt; lurer på hva strake markløft er på forhold til vanlige markløft
  6. tror dette kan bli for intenst siden jeg er litt fersk fremdeles egentlig
  7. hei. trener for tiden et program som er basert på 3 ganger i uka, men har meget lyst til å trene 5 dager i uka istedet. noen som kunne hjulpet meg å evt sette opp et program ? jeg er mann på 27 år, ca 185 høy og veier 75kg+. målet mitt er 90+ kg med markerte muskler. trener for tiden Grayskull LP programmet som er ganske fokusert på å kjøre 2x5 og 1x5+ der siste sett skal være til utmattelse, øker så vekt om jeg klarer 8reps på siste settet. tar og hver treningsøkt en volumøvelse som har fokus på armer.
  8. oleks

    Gainer

    kjøpte meg PF's Big Mass Weight Gainer her om dagen og la merke til at en kg er for 8 serveringer, stemmer det? og i tilfelle, når bør jeg ta en porsjon og skal den drikkes? vanskelig for å se for meg at 125g pulver og 3dl melk/vann blir flytende nok til å drikkes
  9. heh, da bør jeg øke frekvensen litt
  10. aaah, ja jeg kjører AMRAP hver dag merker fremgang allerede etter bare 3 uker faktisk. ikke spå veldig stort men har økt alle vektene med noen kg
  11. GSLP dette ja ;D så du mener jeg bør bare holde på restitusjons dagene ? leste og at i GSLP at å ta armhevinger 2-3 ganger om dagen hjemme ikke er en dum ide AMRAP? hva vil det si ?
  12. jeg trener bulk, og har meget lyst til å trene hver dag i stedet for bare mandag, onsdag, fredag. noen som har tips til øvelser jeg kan gjøre på tirsdag og torsdag som ikke går for hardt utover restitusjonen ? dette er programmet mitt: Monday Incline Bench Press: 2 x 5, 1 x 5+ Curl Variant: 2 x 10-12 Squat: 2 x 5, 1 x 5+ Neck Harness: 4 x 25 Wednesday Press: 2 x 5, 1 x 5+ Weighted Chin: 2 x 6-8 Yates Row: 2 x 6-8 Deadlift: 5+ Neck Harness: 4 x 25 Friday Decline Bench Press: 2 x 5, 1 x 5+ Curl Variant: 2 x 10-12 Front Squat: 2 x 5, 1 x 5+ Neck Harness: 4 x 25
  13. oleks

    proteinshake

    jeg er på bulk ja, men jeg sliter med å få i meg nok proteiner, kcal og riktig mengde fett ennå så jeg bruker protein-shake for å komme nærmere målet mitt
×
×
  • Create New...