Jump to content

oleks

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by oleks

  1. Hei. Trener nå X-Size programmet http://fitnessbloggen.no/x-size/ og med dette har jeg et spørsmål: jeg har ligget på 2000kcal, som er 600 under min hvileforbrenning, i ca 1 mnd nå for vekttap mens jeg har trenet et vanlig baseprogram. jeg byttet program forrige uke og lurer på om jeg kan legge meg på 2600 kcal og fremdeles gå ned i fett mens jeg bygger muskler? Vet at protein er alfa omega, og at man bør vel ligge i overskudd for å bygge mest mulig muskler. Det jeg lurer på er hvor bør jeg ligge kcalmessig for å bygge muskler best mulig, men også slik at jeg ikke legger på meg så mye fett. Eller er det ikke mulig?
  2. Hei! Har tengt å starte med Gunnar Strand Jacobsen sitt 5x5 powerbuidling program http://www.iform.no/5x5-rep-2/ og lurer på om noen haren formening om jeg kan bytte ut utfall i smithmaskin kan byttes ut med vanlig utfall øvelse? det står i program-beskrivelsen at man ikke skal bytte ut øvelser, men jeg har dessverre ikke tilgang til smithmaskin.. Jeg lure og på om hvor mye kcalorier jeg bør ca gå for? jeg er 28år og ca 85 kg takk
  3. hei. kjøpte noen flasker med aminopro 7600 mg BCAA i sverige. lurer på om noen her vet om den skal drikkes "rett fra flaska" eller om det skal blandes med noe? takk for svar
  4. jamen jeg trenger å vite forskjellen på utførelsen da jeg holder på med nytt program og skal trene om en time ca
  5. tittelen sier alt; lurer på hva strake markløft er på forhold til vanlige markløft
  6. tror dette kan bli for intenst siden jeg er litt fersk fremdeles egentlig
  7. hei. trener for tiden et program som er basert på 3 ganger i uka, men har meget lyst til å trene 5 dager i uka istedet. noen som kunne hjulpet meg å evt sette opp et program ? jeg er mann på 27 år, ca 185 høy og veier 75kg+. målet mitt er 90+ kg med markerte muskler. trener for tiden Grayskull LP programmet som er ganske fokusert på å kjøre 2x5 og 1x5+ der siste sett skal være til utmattelse, øker så vekt om jeg klarer 8reps på siste settet. tar og hver treningsøkt en volumøvelse som har fokus på armer.
  8. oleks

    Gainer

    kjøpte meg PF's Big Mass Weight Gainer her om dagen og la merke til at en kg er for 8 serveringer, stemmer det? og i tilfelle, når bør jeg ta en porsjon og skal den drikkes? vanskelig for å se for meg at 125g pulver og 3dl melk/vann blir flytende nok til å drikkes
  9. heh, da bør jeg øke frekvensen litt
  10. aaah, ja jeg kjører AMRAP hver dag merker fremgang allerede etter bare 3 uker faktisk. ikke spå veldig stort men har økt alle vektene med noen kg
  11. GSLP dette ja ;D så du mener jeg bør bare holde på restitusjons dagene ? leste og at i GSLP at å ta armhevinger 2-3 ganger om dagen hjemme ikke er en dum ide AMRAP? hva vil det si ?
  12. jeg trener bulk, og har meget lyst til å trene hver dag i stedet for bare mandag, onsdag, fredag. noen som har tips til øvelser jeg kan gjøre på tirsdag og torsdag som ikke går for hardt utover restitusjonen ? dette er programmet mitt: Monday Incline Bench Press: 2 x 5, 1 x 5+ Curl Variant: 2 x 10-12 Squat: 2 x 5, 1 x 5+ Neck Harness: 4 x 25 Wednesday Press: 2 x 5, 1 x 5+ Weighted Chin: 2 x 6-8 Yates Row: 2 x 6-8 Deadlift: 5+ Neck Harness: 4 x 25 Friday Decline Bench Press: 2 x 5, 1 x 5+ Curl Variant: 2 x 10-12 Front Squat: 2 x 5, 1 x 5+ Neck Harness: 4 x 25
  13. oleks

    proteinshake

    jeg er på bulk ja, men jeg sliter med å få i meg nok proteiner, kcal og riktig mengde fett ennå så jeg bruker protein-shake for å komme nærmere målet mitt
  14. da her jeg en planleggingsjobb for å få kcal inntaket større foran meg har lyst til å få ganske merkbart resultat på 6-8 mnd så får bare konsentrere meg mer om mat inntaket. takk for svarene fra deg, de er ganske hjelpsomme (:
  15. det gjelder da og ja, men reagerer ikke i nærheten av like kraftig
  16. men om jeg ligger 2-500 kcal i overskudd hver dag, vil jeg ikke da legge på meg ganske mye kroppsfett også ? etter lifesum appen skal jeg ligge på ca 2600kcal pr dag, og jeg om da skal regne 2-600 over så begynner jeg da å lure på om det er mulig da jeg strever for å komme meg opp til 2000
  17. det meste egentlig, men jo større mengde vann og "saft" det er i grønnsakene desto mer reagerer jeg.. :/ jeg spiser for det oftest litt for enkel kjøtt mat av gris, ku og sau med chips eller potet. saus'er og sånn har jeg aldri vært noe stor fan av så blir lite av det. prøver å variere på hvilken mat jeg inntar men kreativiteten når det kommer til mat-laging er ikke en egenskap jeg vil skryte av for å si det mildt
  18. hei. jeg har begynt å trene muskler nå med et program fra Greyskull LP. har lyst til å sette meg opp et litt bedre kosthold for det formålet men er dessverre allergisk mot det meste av grønnsaker og frukt (tro det eller ei), og lurer på om noen her kan gi meg noen tips til kostholdsoppsett :)
  19. oleks

    proteinshake

    det kan jeg med glede gjøre takk for svar og tips
  20. oleks

    proteinshake

    ser det er forskjellige proteiner opplistet i de da, gjør det noe forskjell ?
  21. oleks

    proteinshake

    kjøpte meg nylig en kg med whey pulver fra PF, som desverre har en meget kvalmende smak. så jeg sjekket på myo.no sine sider og fant 2 stk jeg vurderer: http://www.myo.no/alle-produkter-kategori-2/proteiner/nutrox-protein-drink-1.html http://www.myo.no/alle-produkter-kategori-2/proteiner/3x-whey-protein.html# hva er anbefalt for en som skal bygge muskler og hva er forskjellen på de 2 ?
  22. da er boken kjøpt satser på å følge denne da fremover i tid og håper på godt resultat:) takk for tips folkens, er helt sikkert litt flere ting jeg kommer til å lure på
  23. takk for tips er det john sheaffer the greyskull lp 2nd edition jeg bør gå for ?
×
×
  • Create New...