Gå til innhold

Din personlige favorittleverandør?


Thiasthias

Anbefalte innlegg

Hei!


Jeg prøvde å søke gjennom forumet, men fant ikke noe som var særlig hjelpsomt.

Jeg er ute etter å høre hvor dere selv bestiller kosttilskudd. I mitt tilfelle er jeg ute etter et sted jeg kan bestille omega 3, multivitamin og ZMA. Det er en jungel av leverandører og nettbutikker hvor alle selvsagt hevder at de er best. Kanskje du har funnet et sted med et knallprodukt eller veldig gode priser? Kanskje du får super service og medlemsbonus? 

Finnes vel ingen fasit, men del gjerne hvor du helst handler dine tilskudd! :o-o:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omega 3 får jeg fra laksen jeg spiser hver dag. 

ZMA er ZMA og spiller vel liten rolle hvor du kjøper, men pris og kvantum spiller vel en roll. 

Multivitamin annbefaler jeg deg sterkt å gå på helsekost og kjøpe solaray spektro multvitamin. Herfra får du nødvendige vitaminer og mineraler. Men greia er, at dette er et økologisk produkt. Det er ekte vare. Alle vitaminer og mineraler er ekstrakt fra naturlige kilder.
Koster litt mer enn det du kjøper på rema 1000, men i gjengjeld sitter du med med noe som er 100% rent og ikke kjemisk fremstilt. 

 Skal du til innkjøp av proteinpulver? Da annbefaler jeg gymgrossisten på det sterkeste, de selger star nutrition. Velg Double rich chocolate og velkommen til himmelriket!! Fy fan du skal lete lenge etter proteintilskudd som bokstavelig talt smaker den beste sjokolademilkshaken du ever har smakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...