Gå til innhold

Smerter under trening.


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan være tegn på at du begynner/har fått liten betennelse i underarma. IKKE gjør øvelser som gir smerte eller ubehag. Bruk drareimer i markløft til smerten er over. Og kjør mindre bicepsøvelser. Enkelt og greit ikke gjør noe som gir deg smerte, la det hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt i knærne ved strak markløft, er det noen spesiell grunn?

Sikker på at du løfter rett? har aldri kjørt noe annet enn strake markløft å aldri hatt problemer med vondt i knærne, sliter egentlig bare med grepet ettersom jeg ikke setter ifra meg stangen i hele tatt mellom løftene, ligger på 4x4 160 akuratt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har den siste uken hatt smerter i underarmen på lillefingersia når jeg gjør bicepsøvelser og mark.

Er det et tegn på overtrening, overbelastning elr evt betennelse?

har slitt enn del med dette selv. For mg kunne jg f eks kjøre hammercurl uten noen problemer, men ikke vertikalt. Når skadene først er ute er det greit å prøve litt forandringer:) for mg var det senebetennelse noe som gjerne sitter lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...