Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, bruker mye Rumble Roller (den hardeste), men føler ikke helt den kommer dypt nok inn i musklene, selv om jeg legger mine 100 kg på

Kom over DENNE, og lurer på om noen har erfaring med den? Hvordan er den i forhold til Rumble rollern? Er den hardere?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34408-casall-hit-massage-roller-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke gå for en lacrosse lignende ball? Hvis det er snakk om lår/legger/skuldre/lats så har jeg selv erfart at det er enklere å komme dypt nok i muskelen om objektet du bruker er mindre, slik at du kan legge mer vekt på et mindre område av gangen.

Hvorfor ikke gå for en lacrosse lignende ball? Hvis det er snakk om lår/legger/skuldre/lats så har jeg selv erfart at det er enklere å komme dypt nok i muskelen om objektet du bruker er mindre, slik at du kan legge mer vekt på et mindre område av gangen.

+1 på denne.

Plukket opp en cricketball da jeg var i England i fjor, den er magisk for de stedene rumble rolleren ikke klarer å ta

Jeg har pleid å bruke golfball, smertefullt som fæn, i blant for smertefullt når triggerpunktene er hyperirriterte pga stress, trening osv

Spør igjen; Noen som vet om butikker i dette land som selger Thera Cane? Jeg har søkt, men kan ikke finne noe :(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...