19-91 Skrevet 21. september 2015 Skrevet 21. september 2015 Hei, bruker mye Rumble Roller (den hardeste), men føler ikke helt den kommer dypt nok inn i musklene, selv om jeg legger mine 100 kg på Kom over DENNE, og lurer på om noen har erfaring med den? Hvordan er den i forhold til Rumble rollern? Er den hardere? Siter
19-91 Skrevet 21. september 2015 Forfatter Skrevet 21. september 2015 Kjøp en "theracane" Ja, det har jeg tenkt på Veit du om det er norske butikker som selger den, enten i butikk eller nett? Siter
Dovendyret Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Hvorfor ikke gå for en lacrosse lignende ball? Hvis det er snakk om lår/legger/skuldre/lats så har jeg selv erfart at det er enklere å komme dypt nok i muskelen om objektet du bruker er mindre, slik at du kan legge mer vekt på et mindre område av gangen. okveine 1 Siter
okveine Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Hvorfor ikke gå for en lacrosse lignende ball? Hvis det er snakk om lår/legger/skuldre/lats så har jeg selv erfart at det er enklere å komme dypt nok i muskelen om objektet du bruker er mindre, slik at du kan legge mer vekt på et mindre område av gangen. +1 på denne. Plukket opp en cricketball da jeg var i England i fjor, den er magisk for de stedene rumble rolleren ikke klarer å ta Siter
19-91 Skrevet 22. september 2015 Forfatter Skrevet 22. september 2015 Jeg har pleid å bruke golfball, smertefullt som fæn, i blant for smertefullt når triggerpunktene er hyperirriterte pga stress, trening osv Spør igjen; Noen som vet om butikker i dette land som selger Thera Cane? Jeg har søkt, men kan ikke finne noe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.