Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Frokost: 1,5 dl havregryn kokt på 2 dl lettmelk og 1 dl vann + 3 ss sukkerfri blåbærsyltetøy

Lunsj: eple (glemte å spise lunsj)

Middag: 4 middelspoteter, 2 kokt ørretfileer, agurksalat og kanskje 3-4 ss rømme (var på restaurant)

mm: eple

Kveldsmat: 2 dl havregryn kokt på vann og 3 ss sukkerfri blåbærsyltetøy

Hva synes du om det jeg har spist i dag, noe du synes jeg burde gjort annerledes? prøver å bli flinkere til å spise sunnere

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33040-hva-synes-du-om-det-jeg-har-spist-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frokost: 1,5 dl havregryn kokt på 2 dl lettmelk og 1 dl vann + 3 ss sukkerfri blåbærsyltetøy

Lunsj: eple (glemte å spise lunsj)

Middag: 4 middelspoteter, 2 kokt ørretfileer, agurksalat og kanskje 3-4 ss rømme (var på restaurant)

mm: eple

Kveldsmat: 2 dl havregryn kokt på vann og 3 ss sukkerfri blåbærsyltetøy

Hva synes du om det jeg har spist i dag, noe du synes jeg burde gjort annerledes? prøver å bli flinkere til å spise sunnere

Hva er dine egne tanker om inntaket ditt?

Annonse

Synes jeg har spist for mye

for mye i forhold til hva? Mer enn det kroppen di. trenger for å fungere? Mer enn du hadde planlagt?

Du har spist mindre enn d jeg normalt gjør på en treningsfri dag, og jeg er normalvektig og stabil! Spis når du er sulten.sørg for at måltidet inneholder protein, fett og litt karbo. Velg for det meste ubehandla mat. Spis, lev, og ikke tenk så fryktelig mye. Det vil gjøre deg unedelig mye lykkeligere enn å ha et stort fokus på mat og kropp.

Du har spist mindre enn hva jeg har gjort før klokken 09.00 på en hverdag...

Men det er som folk sier..

Hva er målet ditt?

Hva er målene dine? (vekt, høyde, fettprosent)

Hva er aktivitetsnivået ditt?

Jeg mener at uansett mål, så virker dette litt lite ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...