Gå til innhold

Aldern på folk her inne


Tor Olav

Anbefalte innlegg

Jeg må fortsatt vise leg på polet... HVER gang, jeg har begynt å ha det klart nå, for da får jeg kjærlighet :p :rofl:

Jeg fikk også før! Nå tror jeg de har sluttet med det..men jeg har alltid leg klart. Har prøvd meg på "ja, men hallo, jeg er født i 90, jeg loooover". Yeah fucking right tenker de, du kan se det på dem at de nekter å tro at jeg er over 18 år(21) år:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ, som i på pinne? Deler de ut det til folk? Nå var jeg sikkert ulur men...

Ja, kjærlighet på pinne.. også sto det noe om at jeg hadde vist leg uoppfordret ell no :p

Men fikk ikke sist, så de har nok gitt seg med det. Haha, ble sikkert dyrt, hvis de skal gi ut til alle de over 30 som viser uoppfordret :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør det ikke. Og jeg må jo si at det har tatt noen år å trene på seg en god basis, som "holder" selv om jeg går opp eller ned et par kilo, blir syk eller er lat en periode. Jeg tør å påstå at jeg har bedre grunnfysikk nå enn da jeg var 25. Men jeg tror også man må trene hardere, bedre eller smartere med alderen, for å oppnå de samme - eller best mulige resultatene, men jeg er ikke sikker (enda).

Joda, jeg tror det er sånn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år, snart 22 :D (måtte tenke meg om, tror fortsatt at jeg er 20 av en merkelig grunn..)

Det blir bare verre. Jeg må ofte sette meg ned og regne på alderen min, for i hodet mitt er jeg ikke over 30 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er 19 nå, skulle ønske jeg kunne stoppe å bli eldre den dagen jeg fyller 20.

WHY? Hvorfor tenker du på det? Det er masse fantastisk morsomme og bra ting som skal skje i årevis fremover og som ikke er noe for 20 åringer! Du vil vel ikke gå glipp av alt det? Den beste tiden i livet mitt hittil har ikke nødvendigvis vært 20 årene, og jeg forventer (som 39 åring) fortsatt at det skal skje mye bra i alle år fremover.

Også så deilig å forlate de frustrerende tenårene hvor andre bestemmer over deg, huff.

Når jeg var 20 tror jeg at jeg ikke engang var helt klar over at jeg kom til å bli 30 osv. Folk eldre enn 23 eksisterte ikke, og tanken på å skulle "eldes" slo meg aldri. Men jeg var kanskje en noe barnslig 20 åring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHY? Hvorfor tenker du på det? Det er masse fantastisk morsomme og bra ting som skal skje i årevis fremover og som ikke er noe for 20 åringer! Du vil vel ikke gå glipp av alt det? Den beste tiden i livet mitt hittil har ikke nødvendigvis vært 20 årene, og jeg forventer (som 39 åring) fortsatt at det skal skje mye bra i alle år fremover.

Også så deilig å forlate de frustrerende tenårene hvor andre bestemmer over deg, huff.

Når jeg var 20 tror jeg at jeg ikke engang var helt klar over at jeg kom til å bli 30 osv. Folk eldre enn 23 eksisterte ikke, og tanken på å skulle "eldes" slo meg aldri. Men jeg var kanskje en noe barnslig 20 åring :)

Jeg håper VIRKELIG 30årene blir bedre enn 20årene... for strengt tatt har ikke de vært gode, bare vonde:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper VIRKELIG 30årene blir bedre enn 20årene... for strengt tatt har ikke de vært gode, bare vonde:(

Gled deg, det er alt jeg kan si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...