Gå til innhold

Belter selges


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Fordi jeg er en idiot med målebånd så har jeg et par ubrukte belter fra Best Belts til salgs. Det første beltet er et standard 4 tommer bredt, 10mm tykt mørkeblått belte med enkelt spenne. Størrelse tilsvarer ca. XL. Lengden til det midterste hullet er 100cm fra spenna. Total lengde er 125cm, lengde til første hull er 108cm, siste hull 88cm.

Det andre beltet er 3 tommer bredt, passer bra for jenter (eller som markløftbelte). Fargen er spenstig lilla :cool: Størrelse tilsvarer ca. L. Lengden til det midterste hullet er 85cm fra spenna. Total lengde er 112cm, lengde til første hull er 98cm, siste hull 73cm.

Beltene fra Best Belts er ferdig "inngått", så de er ikke stive og jævlige og krever masse bøying/knekking for å bli myke. Pris pr. stk. 600kr. Send PM om interessert.

post-21835-14440997501335_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Den 10.2.2015 at 22.03, Tronaldo skrev:

Hvordan gikk det gæernt dette a? Er det ikke bare å måle midjen? Spør fordi jeg ikke ønsker å gjøre samme feil ^_^

Har målt meg til 81cm rundt midjen, da burde det vel være safe og bestille det? Er jo flere hull begge veier hvis det ikke passer helt perfekt. 

Hvis jeg ønsker belte som skal brukes i hovedsak til mark og bøy så burde jeg gå for dette: http://www.bestbelts.net/Powerlifting-Belts/Athlete.aspx", og ikke dette? http://www.bestbelts.net/Powerlifting-Belts/3-Inch-Prime-Cut.aspx?

 

 

Den 10.2.2015 at 22.03, Tronaldo skrev:

 

Fordi jeg er en idiot med målebånd så har jeg et par ubrukte belter fra Best Belts til salgs. Det første beltet er et standard 4 tommer bredt, 10mm tykt mørkeblått belte med enkelt spenne. Størrelse tilsvarer ca. XL. Lengden til det midterste hullet er 100cm fra spenna. Total lengde er 125cm, lengde til første hull er 108cm, siste hull 88cm.

 

Det andre beltet er 3 tommer bredt, passer bra for jenter (eller som markløftbelte). Fargen er spenstig lilla :cool: Størrelse tilsvarer ca. L. Lengden til det midterste hullet er 85cm fra spenna. Total lengde er 112cm, lengde til første hull er 98cm, siste hull 73cm.

 

Beltene fra Best Belts er ferdig "inngått", så de er ikke stive og jævlige og krever masse bøying/knekking for å bli myke. Pris pr. stk. 600kr. Send PM om interessert.

 

post-21835-14440997501335_thumb.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, SK-2000-og-ALLTID said:

 

 

Der du skal bruke den blir jo ikke akkurat på midje målet ditt, for du skal jo ha det stramt. Når jeg kjøpte belte sist så målte jeg midja og trakk fra noen cm.

Dama kjøpte også fra Best Belts å bestilte akkurat på midje målet, det ble også for stort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RandomHero skrev:

 

Takk for tilbakemelding og tips "RandomHero". Midjemålet mitt er på 79cm ca, så da bestiller jeg på 76 eller noe da ^_^

Ser at prisen kommer på 165USD (65USD for "frakt og håndtering"). Jeg får ikke noen ekstra overraskelser med toll o.l senere da? Holder med 1350kr for et belte :)

Forresten: Ved bruk til mark og bøy, burde jeg gå for "3 inch powerlifting belt" eller "athlete Suede powerlifting Belt" på 4 inch?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, SK-2000-og-ALLTID said:

Takk for tilbakemelding og tips "RandomHero". Midjemålet mitt er på 79cm ca, så da bestiller jeg på 76 eller noe da ^_^

Ser at prisen kommer på 165USD (65USD for "frakt og håndtering"). Jeg får ikke noen ekstra overraskelser med toll o.l senere da? Holder med 1350kr for et belte :)

Forresten: Ved bruk til mark og bøy, burde jeg gå for "3 inch powerlifting belt" eller "athlete Suede powerlifting Belt" på 4 inch?

@FrkHoel har nok svaret til deg da hun akkurat har fått belte nummer to fra BB:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, SK-2000-og-ALLTID said:

#¤&"¤/J"/"/&

Tabben min var å bruke vanlig magemål, mens et løftebelte brukes jo en god del strammere enn magemålet.

Hvis du har tilgang til et eller annet belte så er det beste å ta på deg dette beltet og stramme det som vanlig, og så måle antall cm til det hullet du bruker. Bruk dette målet som det midterste hullet. Eller hvis du har tenkt å gå opp eller ned en del i vekt så tilpasser du noen cm ut i fra dette.

PS! Hvis du bulker som fææn så kan du kjøpe det ene beltet mitt ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, SK-2000-og-ALLTID skrev:

Takk for tilbakemelding og tips "RandomHero". Midjemålet mitt er på 79cm ca, så da bestiller jeg på 76 eller noe da ^_^

Ser at prisen kommer på 165USD (65USD for "frakt og håndtering"). Jeg får ikke noen ekstra overraskelser med toll o.l senere da? Holder med 1350kr for et belte :)

Forresten: Ved bruk til mark og bøy, burde jeg gå for "3 inch powerlifting belt" eller "athlete Suede powerlifting Belt" på 4 inch?

Du må betale forenktlet tollgebyr når du henter ut beltet. 309kr betalte jeg igår. :)

Jeg har kjøpt belte nr to, at typen "athlete"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SK-2000-og-ALLTID skrev:

Takk Camilla, da går jeg for det. Du tenker det er verdt å betale over 1600kr? Men er vel et kvalitetsbelte som jeg kan ha i maange år. 

Ps! Hyggelig å se at det er en fra Vadsø som regjerer forumet. 

Mvh,

Ove fra Vadsø. 

Absolutt verdt dert! Det er skikkelig solide belter som holder lenge, så lenge man ikke vokser/krymper ut av det. :)

Hehe, så hyggelig da! :) Jamen deg "kjenner" jeg jo. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...