Gå til innhold

God protein drikk? for litt kresen frøken.


Uelanja

Anbefalte innlegg

Hei,

Det har sikkert vert spørsmål om dette tidligere, men håper noen kan hjelpe !

Jeg synes det er vanskelig å få i meg nok proteiner gjennom mat, og tenkte å prøve noen av de drikkene som er på markedet. Har dårlig erfaring med pulver, syntes det smakte så forferdelig at jeg trodde det skulle komme rett opp igjen! Så har jeg kikka en del på det de tilbyr i disken på Elixia, men det ser ut som det er proppet med sukker?? Finnes det noen som har mye protein, lite sukker og smaker godt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Prozyme fra Tech Nutrition er digg. Smaker som Dumle-karamell. Anbefaler å kjøpe på kampanje, da det er dyrt. 999kr for 3kg til vanlig pris, typisk 699kr på kampanje.

Hvis du ikke er på diett så smaker alt av proteinpulver uendelig mye bedre med melk enn med vann.

Det er denne her ikke sant? https://www.tn.no/butikk/produkt/prozyme-750g , sjokolade smaken antar jeg? Kan fint blande den med melk eller?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prozyme har veldig bra innhold med tanke på masse protein og lite fett og karb (y) Det koster jo deretter også, så hvis du vil bruke det fast så er det en del penger å spare ved å kjøpe inn på kampanjetilbud.

Myoprotein fra MyRevolution er et lignende produkt, men det har jeg ikke prøvd enda. Først og fremst fordi det sjeldent er på kampanjetilbud ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd så mange typer at du kan si at du ikke liker noen?

Selv har jeg prøvd 3 forskjellige typer whey sjokolade, men alle hadde en ekkel proteinsmak. Hvis jeg blandet med et par teskjeer o'boy så fikk jeg det ned. Gourmet Pro fra Star Nutrition derimot smaker faktisk godt! Jeg hadde egentlig mistet håpet for billig proteinpulver før jeg prøvde den. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/gourmet-pro

Edit: Det funker forresten bra å blande det med stivpiskede eggehviter, men ikke ta for mye pulver, da blir det flytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd så mange typer at du kan si at du ikke liker noen?

Selv har jeg prøvd 3 forskjellige typer whey sjokolade, men alle hadde en ekkel proteinsmak. Hvis jeg blandet med et par teskjeer o'boy så fikk jeg det ned. Gourmet Pro fra Star Nutrition derimot smaker faktisk godt! Jeg hadde egentlig mistet håpet for billig proteinpulver før jeg prøvde den. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/gourmet-pro

Edit: Det funker forresten bra å blande det med stivpiskede eggehviter, men ikke ta for mye pulver, da blir det flytende.

Jeg har prøvd 3-4, en jeg kjøpte selv, det er den de selger på type helsekostbutikker, og så har jeg smakt av venner. Det kan være et triks med oboy ja! Det skal jeg prøve, takk for tips! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...