Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på 22 år som virkelig trenger hjelp nå. jeg bor i en pitteliten bygd der alle kjenner alle å jeg har ingen som kan hjelpe meg med det jeg ønsker.. sliter med angst for å trene på studio blant andre jenter som bare glor/snakker stygt.

nå har det seg sånn at vekta bare stiger å jeg ønsker virkelig å gå ned i vekt men har ikke sjangs å klare det alene eller uten oppfølging..

i tillegg er jeg kresen som pokker, dvs at jeg vet ikke å lage sunn mat med noe jeg faktisk spiser..

Ikke har jeg råd til å betale for PT her heller, koster over 800 kr for 55 min. er det noen som vil hjelpe meg med råd og tips, kanskje oppfølging osv ?

kan vel snart kalle meg deprimert.. for dette livet orker jeg ikke mer..
:!:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32264-pt-over-nett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og takk for svar. :)

ja jeg har prøvd å titte litt men skal tittte enda mer imorgen for lflere tips.. problemet mitt er å sette sammen sunne retter da jeg ikke liker halvparten av det en normal salat inneholder engang.. det er så lite gøy å være kresen!

jeg ønsker å komme igang å få det vil å vare, ikke droppe ut etter 1 uke fordi jeg begynner å bli lei.. men så har veldig lite kunnskap om både trening og kosthold da..

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32264-pt-over-nett/#findComment-1097495
Del på andre sider

Jeg er av den typen som smaker før jeg sier æsj.. men å få meg til å sitte å presse ned mat som jeg ikke liker kommer aldri i verden til å skje..

men skal lese linken over her å se..

Her handler det om å vær kreativ. Mat smaker forskjellig når man behandler det forskjellig.

Prøv deg frem med nye retter og forskjellige krydre. Grønnsaker kan f.eks spises rå, kokt, stekt, dampet, grillet, osv. Og smaken kan være forskjellig fra hver av disse tilberedningsmetodene.

I tillegg så handler det om å spise noe nok ganger. Alt er ikke godt første gang, men neste gang er det kanskje litt bedre.

F.eks meg: likte ikke avokado før, men det er en veldig sunn frukt med masse bra fett så hadde bestemt meg for å lære å like den. I starten gikk det tregt, men ved å mose den og tillsette løk og litt krydder så ble det bare bedre og bedre. Nå trenger jeg ikke å gjøre det lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32264-pt-over-nett/#findComment-1098016
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...