CecilieR Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Den så go ut:) Kan jeg få oppskriften:) 50/50 med frossen ananas og frosne jordbær og litt sterkt blandet jordbær og rabarbra funlight saft. Beste smoothien/lørdagskosen! ...etter min mening da =) Har bare i så mye saft som er nødvendig for å få den flytende nok til at blenderen knuser det Er forresten også godt å variere litt med banan eller vanlije kesam avogtil Siter
Cecilie S Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Ca en kopp frosne skogsbær 2 spiseskjeer vaniljekesam en teskje sukrin melk (alt ettersom hvor tjukk du vil ha den) Verdens beste!! Siter
Kristianne Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 150 g. mager vaniljekesam 1 banan 2 dl eplejuice/utblandet fun light saft 'Appear'-smak Frossen bringebær, jordbær og blåbær til sorbét-konsistens er oppnådd. Veldig god om du liker syrlig/frisk smak Titanium, Natalie, Fredrik og 1 annen 4 Siter
Eyila Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 1stk mango 150g jordbær 1/2 banan 1-2 dl appelsin eller eplejuice smak til med vaniljekesam/vaniljeyoghurt. Ellers er hjemmelaget "is" veldig godt! Usunn versjon: 1 pose (400g ish?) med frosne bær (jordbær eller blåbær er min favoritt men det meste funker ) 1 egg 1 dl melis Kremfløte ( 1-3 dl alt etter hvilken konsistens du vil ha - og hvor søt du liker den ) Sunn versjon: Bytter ut melis med sukrinmelis og kremfløte med vaniljekesam [ATTACH]6219[/ATTACH] Pinglekringla 1 Siter
Mariann U.W. Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 (2 pers.) Du trenger: - 200ml kokosmelk (bland den først) - 2 store ss skyr naturell - En slump med melk - 2-3 dl frosne bringebær - Sukrin etter smak, jeg brukte rund 0,5 dl Bland godt og nyt Siter
Mariann U.W. Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Mens jeg er i gang - min favoritt: Du trenger: 1/2 banan Melk (gjerne soyamelk) 3ss skyr naturell 1ss rått kakaopulver (jeg bruker dette) 1 scoop sjokoladeprotein 1/2 ss cocosa extra virgin 4 isbiter Du gjør: Bland alt utenom cocosa og isbiter i en blender. Tilsett så cocosaen og kjør i noen sekunder før du har oppi isbitene. På denne måten unngår du at cocosaen klumper seg. Pynt gjerne med litt gojibær, kakaonibs etc. på toppen. Siter
Marte83 Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 h yummy lagde sykt god smoothie/milkshake? annbefales [ATTACH]8965[/ATTACH] 340kcal 34proteiner 34karbs halv boks cottage cheece 1dl melk 1 banan 2 spiseskjeer jorbærsyltetøy (sikkert bedre med vanlig jorbær, men det hadde jeg ikke) 1 scoop banan proteinpulver 2ts splenda blanda i blender til den er jevn ble sykt godt, og med isbiter blir det som milkshake kan jeg tenke meg Siter
Jane Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Føler det er på tide å dytte opp denne litt. Det nærmer seg sommeren og hva er bedre enn en iskald smoothie som smaker som slush i sommervarmen? CaraMella 1 Siter
Dice89 Skrevet 6. mai 2012 Skrevet 6. mai 2012 "Oppdaget" nylig AVOKADO som smoothie-ingrediens, og synes det gjorde den veldig fyldig og god! Kunne tenkt meg denne til frokosten, men å bruke blender så tidlig på morgenen her i huset blir nok ikke så populært.. Noen som vet om jeg kan lage smoothie med avokado (++) kvelden i forveien, og oppbevare den i kjøleskapet til frokost? Tenker at den kanskje skiller seg lettere pga fettet i avokadoen? Eller..? Siter
burny_ Skrevet 6. mai 2012 Skrevet 6. mai 2012 4 egg 300g cottage cheese 4 scoops vanilje proteinpulver fra Norkost 400g frosene bjørnebær/blåbær/skogsbær Og spe ut med melk eller juice for å få litt tynnere, evnt litt vann... Litt ekstra karbo: 50g havregryn.. Smoothie/middag hehe Siter
Tumbler Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Jeg lagde nettopp denne 150g frosne bringebær 70g frosne blåbær 100g frosne spinatputer 1 scoop Bcaa (jeg brukte Scivation X-tend blue raspberry) Protein: 14,3 Fett: 1,35 Karbohydrater: 11,25 (Kanskje noe høyt) KCal: 107 Kan passe inn under PSMF, hvis man ellers holder karbohydratinntaket lavt gjennom resten av dagens måltider... Siter
Olga Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Spinat-smoothie! (IKKE slutt å les her! ) Denne er faktisk veldig god! To store nevner med fersk spinat Frosne bær etter eget ønske en kiwi vann en scoop vaniljeprottis / et par egg Miks og nyt! Siter
RonjaAronsen Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 - Mager vaniljekesam - Fråsne blåbær - Banan - Cottage chees (Havregryn, Biola) Siter
Aleksander93 Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 1 banan 140g frossen jordbær 30-50g spinat 1-2scoops dymatize elite whey chocolate mint 30g havregryn også litt isbiter + vann Enjoy :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.