Gå til innhold

Noen som har tips til å få i gang en motivasjon til vektnedgang?


Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst å gå ned i vekt. Har ca 20 kilo som skal av og dette sliter jeg med. Føler det ikke går fort nok av, så da gir jeg opp. Lysten er der, men samtidig ikke. Altfor glad i mat. Har prøvd Grethe roede før, og lavkarbo. Lavkarbo fungerte fort, men syns ikke det passer for meg i lengden da jeg går fort lei. Og Grethe roede går greit, men gir fort opp siden kiloene ikke går fort nok av.

Vet jo det at jo forterere kiloene forsvinner, jo fortere kommer de på igjen.

Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke utdannet innenfor helsevesenet, men jeg har fått med meg det at å gå ned i vekt er krevende, og ofte langt mer komplisert enn å bare "tren mer og spis mindre".

Du sier du liker mat, hva slags mat er det du liker? :)

Hvorfor har du lyst til å gå ned i vekt?

Hvordan ser en vanlig dag ut for deg matmessig?

Beklager om tipsene ikke kommer helt med en gang, men jeg prøver bare å danne meg et bilde av hvordan du er som person, så jeg lettere kan komme med forslag som kan gjennomføres (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et bilde av degselv, et ordentlig bilde, ikke noe selfi eller gjøre seg til bilde, det skal være et bilde av hvordan du ser ut, slik du ser ut i speilet. Ikke noe trekke inn magen bilde. Heng det opp på kjøleskapet eller en annen plass der du ser det hver dag. Dette skal være ditt før-bilde. Hver dag vil du se det bildet og minne deg selv på at dette er en du ikke skal være lenger, dette er et før, og du skal skape et nå-bilde.

Er ikke gyldig å ha det som bakgrunn på dataen, mobilen er passe godkjent, men det skal også finnes fysisk i hjemmet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse