Gå til innhold

trenger trenings program


TheJoker

Anbefalte innlegg

Hei lurer på om det er noen som kunne satt opp treningsprogram til meg ? Er 183 høy og veier idag 64.9kg. Begynt å trene (prøve meg litt fram) for ca 2 uker siden :) mitt mål er å gå opp hvertfall 10kg. Gainer foe vekt økning har jeg kjøpt inn da jeg har veldig høy forbrenning. Har nok av tid til å både trene og hvile og er medlem av trento hvor jeg bruker selvbetjent trenings lokale med alt av aparater. Legg gjerne med link til youtube videor av åssen øvelser og sånt planen består av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du. Dette er utenfor mitt område, men x-press programmet kan en som du fint starte med det første året. Så går du over på x-size. Programmet ligger her på bloggen. Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lurer på om det er noen som kunne satt opp treningsprogram til meg ? Er 183 høy og veier idag 64.9kg. Begynt å trene (prøve meg litt fram) for ca 2 uker siden :) mitt mål er å gå opp hvertfall 10kg. Gainer foe vekt økning har jeg kjøpt inn da jeg har veldig høy forbrenning. Har nok av tid til å både trene og hvile og er medlem av trento hvor jeg bruker selvbetjent trenings lokale med alt av aparater. Legg gjerne med link til youtube videor av åssen øvelser og sånt planen består av :)

Det er en påstand som jeg hører ofte..."jeg har veldig høy/lav forbrenning"...Som regel er dette en påstand som er uten begrunnelsen i virkeligheten. JA, de tilfellene finnes, men oftest er det da en sykdom i bakgrunnen som spiller en stor rolle. Jeg var selv av oppfattelsen at jeg hadde høy forbrenning, fordi jeg la jo aldri på meg uansett hvor mye jeg spiste. Da jeg begynte å telle kcal, så viste det seg at jeg spiste ikke så mye som jeg trodde, og jeg spiste også helt feil. Ved å legge inn MYE mer kjøtt, og ditto mer grønnsaker, så spratt vekta opp. Og da snakker vi 5-7 hekto mer kjøtt pr døgn. Strongmann mestere spiser 4 kg kjøtt om dagen, så vi er langt unna ekstreme forhold, men brød og pålegg er ikke byggermat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser kylling og storfe. Laks. Ikke svin da jeg ikke tåler det. Kan jo hende du har rett rodolfo. Jeg har ligget på 60-65kg siden 6-7 klasse og er nå 24 år gammel. Passer en del på hva jeg spiser men ikke talt kcal osv.

Takk stine skal sjekke ut linkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser kylling og storfe. Laks. Ikke svin da jeg ikke tåler det. Kan jo hende du har rett rodolfo. Jeg har ligget på 60-65kg siden 6-7 klasse og er nå 24 år gammel. Passer en del på hva jeg spiser men ikke talt kcal osv.

Takk stine skal sjekke ut linkene :)

Det er et program som kalles Starting Strength, der du skal kjøre 3-4 øvelser 3 dager i uka, og da skal du løfte tuungt. I tillegg skal du der - ifølge grunnleggeren av programarten - drikke "a gallon of whole milk" pr dag. Dvs 4 liter helmelk. Hver dag. Pluss maten. Kan garantere at du kommer til å gå opp i vekt på en sånn kost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et program som kalles Starting Strength, der du skal kjøre 3-4 øvelser 3 dager i uka, og da skal du løfte tuungt. I tillegg skal du der - ifølge grunnleggeren av programarten - drikke "a gallon of whole milk" pr dag. Dvs 4 liter helmelk. Hver dag. Pluss maten. Kan garantere at du kommer til å gå opp i vekt på en sånn kost.

For å presisere ; GOMAD er bare relevant hvis utøveren er tynn og mager, det er ikke slik at alle som skal kjøre SS trenger fire liter melk om dagen.

(men på 60kg @180cm er det HELT innafor å anbefale at kaloriinntaket økes pittebittelitt, og her kan helmelk være awesome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...