Gå til innhold

Coop Obs har 40% rabatt på Proteinfabrikken uke 3


noob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på OBS i dag. Var jo tidenens "beste" salg. Bare tulleting som var nedsatt. Endte opp med verdens styggeste proteinbar med banan og jordbærsmak.. haha

Syns det så ut som noen ok ting i tilbudsavisa, men ditt lokale OBS hadde kanskje ikke alle disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke alle varene som var satt ned, som man kanskje skulle tro ut i fra bildet. Ingenting av proteinpulveret var nedsatt i hvert fall. Men mulig OBSen i Tromsø har dårlig utvalg, ja :p

Jeg tenkte å handle inn kreatin og Whey Tech, begge de er nevnt spesifikt med priser i avisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å handle inn kreatin og Whey Tech, begge de er nevnt spesifikt med priser i avisa.

Ja, det står det visst for denne butikken også. Sto ingenting om det når jeg var der i dag :( Jeg ville jo hamstre pulver! Får ta en tur i morgen også, da. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke alle varene som var satt ned, som man kanskje skulle tro ut i fra bildet. Ingenting av proteinpulveret var nedsatt i hvert fall. Men mulig OBSen i Tromsø har dårlig utvalg, ja :p

Jeg fant da Whey Tech 3000g til 480 på Coop Obs (Giæverbukta) for 1 time siden ;) (Og Pannekaker til 120 =D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker på Coop Obs Sandefjord. I kundeavisen står det at whey tech og kreatin er nedsatt. Stemmer ikke det, blir det et j*vla rabalder.

Jeg tok den siste boksen med kreatin som var i hylla igår. Får håpe for deg at de har etterfylt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den siste boksen med kreatin som var i hylla igår. Får håpe for deg at de har etterfylt :)

Tja, det står jo ikke "så langt lageret rekker" eller noe sånt. Så jeg regner med at når det står at det skal være 40% rabatt i uke 3, så gjelder det hele uke 3. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey, så at de solgte proteinpulver likevel på OBS i Tromsø. De hadde bare gjemt den en anna plass... Men de solgte bare i bøtter på 3 kg, og jeg trenger strengt ikke så mye pulver. Har i tillegg hørte mye ymse om smaken til pulver fra Proteinfabrikken. Noen her som syns pulveret med skogsbærsmak er verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey, så at de solgte proteinpulver likevel på OBS i Tromsø. De hadde bare gjemt den en anna plass... Men de solgte bare i bøtter på 3 kg, og jeg trenger strengt ikke så mye pulver. Har i tillegg hørte mye ymse om smaken til pulver fra Proteinfabrikken. Noen her som syns pulveret med skogsbærsmak er verdt pengene?

Pulveret er helt ok, dessuten holder pulver seg lenge, så du trenger ikke å stresse med å "spise" det opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yey, så at de solgte proteinpulver likevel på OBS i Tromsø. De hadde bare gjemt den en anna plass... Men de solgte bare i bøtter på 3 kg, og jeg trenger strengt ikke så mye pulver. Har i tillegg hørte mye ymse om smaken til pulver fra Proteinfabrikken. Noen her som syns pulveret med skogsbærsmak er verdt pengene?

Det holder i 2 år, så ikke noen grunn til å stresse! Synes alle smakene er like greie, er ikke noe herremåltid akkurat, men drikker det jo "som vann". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget GODT UTVALG på Coopen der jeg bor ;)

mangen produkter å velge mellom, druknet i utvalg og endte opp med å gå tomhendt ut av butikken :meh:

Så jeg trenger virkelig tips og anbefaling av smak på Whey Tech

Noen som har prøvd denne:

http://proteinfabrikken.no/Proteinfabrikken/Protein/Designerprotein/Whey-/-Kasein/Whey-Tech-3000g-Jordbær-Proteinfabrikken-11110-p0000001804.aspx

evt i naturel smak??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget GODT UTVALG på Coopen der jeg bor ;)

mangen produkter å velge mellom, druknet i utvalg og endte opp med å gå tomhendt ut av butikken :meh:

Så jeg trenger virkelig tips og anbefaling av smak på Whey Tech

Noen som har prøvd denne:

http://proteinfabrikken.no/Proteinfabrikken/Protein/Designerprotein/Whey-/-Kasein/Whey-Tech-3000g-Jordbær-Proteinfabrikken-11110-p0000001804.aspx

evt i naturel smak??? :)

HVilken smak er BEST? Banan, NATUREL, Skogsbær, Jordbær, sjokolade eller vanilje

er det verdt penga med 3000g for 500kr ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVilken smak er BEST? Banan, NATUREL, Skogsbær, Jordbær, sjokolade eller vanilje

er det verdt penga med 3000g for 500kr ?

Tja, hvilken av smakene pleier du å foretrekke generelt? Det er du selv som avgjør!:-)

I naturell opplever jeg gjerne at jeg ønsker det skulle smakt noe. Banan blir for meg ofte litt småkvalt. Men alt er helt ok. Skogsbær og jordbær er thumbsup, for min del.

Det er absolutt en ok pris for et greit produkt! Og som skrevet over holder det 2 år, så hvis du tar prisen og fordeler det på 365*2 dager (+1 for skuddår), så ser regnestykket trivelig ut. Hvis du absolutt trenger proteinpulver da!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvilken av smakene pleier du å foretrekke generelt? Det er du selv som avgjør!:)

I naturell opplever jeg gjerne at jeg ønsker det skulle smakt noe. Banan blir for meg ofte litt småkvalt. Men alt er helt ok. Skogsbær og jordbær er thumbsup, for min del.

Det er absolutt en ok pris for et greit produkt! Og som skrevet over holder det 2 år, så hvis du tar prisen og fordeler det på 365*2 dager (+1 for skuddår), så ser regnestykket trivelig ut. Hvis du absolutt trenger proteinpulver da!:)

tusen takk for ditt svar, tror det blir skogsbær eller jordbær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...