Gå til innhold

Hyper etter ei treningsøkt...


WaZaPp

Anbefalte innlegg

Merkelige greier,men når jeg har trent så blir jeg alltid helt surrete i hodet etterpå om jeg skal si det på den måten. Altså helt hyperaktiv,rastløs,stresset,og alt skal gjøres med engang! Får altså ikke roen i meg resten av dagen. Svetter og er varm i flere timer etter treninga. Min trening går ut på ca 2 timer med intensiv bakketrening og jogging nedover. Dette på alt mellom 10-12 km 2-4 ganger i uka. Jeg har slitt med hofteproblemer i 4 måneder,men er på bedringens vei. Har ikke trent noe særlig på denne tiden. Formen dalte nedover på disse 4 månedene,men den har kommet seg veldig raskt igjen nå som jeg har begynt å trene igjen. Overaskende fort. Men er det flere som sliter med sånn rar reakson etter ei treningsøkt? Sliter faktisk med å sove om natten også av og til når jeg har trent. Jeg trener alltid på formiddagen. Av og til har jeg heller ikke matlyst når jeg har trent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Nei jeg får bare ufattelig mengder energi av å trene kondisjon. Har begynt å løpe igjen, gå på ski, blir vel rulleski til sommeren tenker jeg. Hver gang jeg har vært på en ski-tur kan jeg "bygge landet" i løpet av en time etterpå. Men jeg skal ikke klage det kommer godt med, med et ekstra gir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å trene, og har fått føle på overskudd av kondisjonstrening og av styrketrening da jeg trente styrke en lengre periode. Men jeg ser stor forskjell hos meg, på overskudd fra de forskjellige øktene (trener nå kondis, trente styrke før). Etter en lang løpeøkt eller ski-tur kommer turboen om kvelden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...