Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke for å være slem, men jeg har seriøst forbi mot mennesker som irriterer seg over/får noia av sånne ting som du nevner. Puste tungt? Stakkars den lungesykepersonenen som møter på deg....

Har du seriøst fobi mot mennesker med slike meninger, eller er det bare på liksom? Husk at en fobi er en nevrotisk, gjerne irrasjonell, frykt. Om du bare misliker personer med bestemte meninger, er ikke dette nok til at du kan si at du har en fobi mot disse menneskene. Husk også at fobier kan være en pest og en plage. Hvis du egentlig bare ville gjøre et poeng av at bestemte fobier er "dumme", synes jeg du burde valgt en annen tråd enn denne. Fobier er ikke noe folk bevisst velger å ha, og de fleste fobiske personer vil nok gjerne bli kvitt fobiene sine.

Dette var på ingen måte vondt ment. Hvis du faktisk har en slik fobi, håper jeg du finner en god måte å bekjempe fobien på. :)

Fikk forresten hjerteinfarkt av den nye avataren til Serpens. :cry:

:eek: Og den som er så fin... :(

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3154-fobier/page/7/#findComment-219504
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det eneste jeg har forbi mot for øyeblikket er bading i tjern og småvann.:mellow: HATER når du hopper uti og kjenner vannliljer eller annet er ani føttene, får nærmest panikk og svømmer til land fortest mulig. Føler at noen skal dra deg med ned i det mørke vannet.

Creepy

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3154-fobier/page/7/#findComment-220973
Del på andre sider

Jeg er redd veldig skarpe lyder og sånne små grå biller med mange små ben under skallet man finner i nærheten av mur etc,

Edderkopper er nest verst, jeg liker å se de døde, men når husedderkopper går fort over gulvet får jeg "drepeinstinktet" aktivert.

Ikke visste jeg at de kunne bite og tilføre gift, men jeg ble bitt av en slik stor, brun husedderkopp og hadde et stort rødt merke pga giften fra bittet i månedvis. Jeg er også redd for å hoppe fra høyder og treffe en klippe og spjære. Jeg er også redd for at andre tar makt over meg, da blir jeg hysterisk og vill. Jeg er redd for å bli for mett sånn at jeg sprekker så jeg passer på å spise akkurat passe.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3154-fobier/page/7/#findComment-221617
Del på andre sider

Annonse

Har du seriøst fobi mot mennesker med slike meninger, eller er det bare på liksom? Husk at en fobi er en nevrotisk, gjerne irrasjonell, frykt. Om du bare misliker personer med bestemte meninger, er ikke dette nok til at du kan si at du har en fobi mot disse menneskene. Husk også at fobier kan være en pest og en plage. Hvis du egentlig bare ville gjøre et poeng av at bestemte fobier er "dumme", synes jeg du burde valgt en annen tråd enn denne. Fobier er ikke noe folk bevisst velger å ha, og de fleste fobiske personer vil nok gjerne bli kvitt fobiene sine.

Dette var på ingen måte vondt ment. Hvis du faktisk har en slik fobi, håper jeg du finner en god måte å bekjempe fobien på. :)

:eek: Og den som er så fin... :(

Neida, jeg har ikke forbi, men jeg misliker STERKT at folk irriterer seg over noe som en person faktisk ikke kan noe for. Jeg kan bli veldig kvalm, nedstemt og irritert/sint dersom jeg er vitne til tilfeller hvor det skjer.

Men sånn til mitt forsvar, så er ikke alle tilfellene her inne 100 % forbier heller ;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3154-fobier/page/7/#findComment-222549
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...