Gå til innhold

Fall og svimmelhet under knebøy og utfall


Myralill

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker om dette er rett plass å spør men tenkte jeg kunne spørre for kanskje noen har hatt samme problemet eller vet hva det kan være.

For noen år siden når jeg trente hadde jeg ingen problem når jeg gjorde knebøy (både med og uten vekter) og utfall (Med og uten vekter).

Men når jeg skulle begynne på igjen å trene for noen måneder siden gikk disse øvelsene virkelig dårlig.

Det er ikke tungt for noen av musklene men når jeg går ned svartner det i hode og jeg mister balansen.

Jeg har prøvd sånt stativ under knebøy å kan da gjøre flere reps men får store merker på skuldre/nakke og meget vondt i ryggen for jeg må trykke meg inn i stang for ikke å falle...

Dette har gjort at all motivasjon bare forsvinner hver gang.

Jeg fatter ikke hva som er galt å føler det ikke er god nok grunn til å oppsøke en lege.

Noen ideer for hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg puster inn når jeg går ned og ut når jeg skal opp.

Prøver å puste godt.

Det er både med og uten vekter jeg får dette.

Syntes det er så merkelig fordi jeg hadde ikke dette problemet før...

Jeg elsker disse øvelsene så det er kjempe kjipt å ikke klare det.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...