Gå til innhold

styrke/bygging har googla masse men trenger råd fra erfarne:) takk


julian1996

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville absolutt anbefalt deg å legge inn litt roing og eller face pulls for å motvirke dårlig holdning. Balanse er viktig.

Du ligger uansett ganske godt an i benk (eller lavt an i knebøy, særlig hvis du har korte lårbein, da burde bøyen din være betraktelig høyere).

Pendlay rows som assistanseøvelse til benken, og face pulls flere ganger i uken, muligens?

Får du til å filme neste gang du løfter tungt, så vi får sett hvordan teknikk du har? Ellers er du ikke så viderekommen enda at du på død og liv må ha en økt per øvelse, selv kjørte jeg benk & bøy / markløft og press annenhver økt med gode resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kuttet litt ned på bryst. Nå tar eg benk ,skråbenk eller flies og dips også facepulls og litt lette holdning øvelser og litt tøying.

Er veldig stiv å støl, sliter med å holde ryggen rett, kommer knekk litt under midten fra ryggen. Når eg sitter på bakken men strake ben klarer eg ikkje sitte oppreist med ryggen rett.... Alle andre klarer :S Noe å si om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kuttet litt ned på bryst. Nå tar eg benk ,skråbenk eller flies og dips også facepulls og litt lette holdning øvelser og litt tøying.

Er veldig stiv å støl, sliter med å holde ryggen rett, kommer knekk litt under midten fra ryggen. Når eg sitter på bakken men strake ben klarer eg ikkje sitte oppreist med ryggen rett.... Alle andre klarer :S Noe å si om det?

Og der har du fire pressøvelser (som roterer skuldrene fram) og kun en øvelse + noe smått for å dra de tilbake? Det burde vært motsatt for en god holdning. Lag deg en dynamisk mobilitetsdrill som går på problemområdene som du bruker som oppvarming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...