Jump to content

julian1996

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About julian1996

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 07/18/1996
  1. Ah ! Forstår! Da kan eg jo bare prøve å øke 2,5 kilo i uken elns på mark og knebøy. Det fikser vell sakte progresjon?
  2. Har stor tror på 5/3/1 fordi det er slow and steady, vil holde meg skadefri og ikkje treffe noe platå Forsto ikke helt hva du mente med at eg skal kjøre 5/3/1 og linær progresjon på mark/bøy. Linær progresjon så mener du?
  3. Trent i 2 år. Men aldri vert noe seriøst:/ men må begynne å være mer seriøs nå! Trent programmer fra en pt og litt selvlaga program, kjørte også 5x5 strong lifts. Men lite fremgang på noe:( Tror eg prøver å følge jim wendlers program så likt som mulig. men er masse forskjelling måter å kjøre 5/3/1 , lurer litt på om dette er den beste?
  4. Hei:) her er programme eg tenkte å bruke . Vil bli sterkere i de store 4. Spesiellt markløft og knebøy. Har lang overkropp og korte bein. Ønsker å bli mjukere, bedre kondis og rett å slett bli mer atletisk. Veldig stiv å støl med dårlig kondis. Er ikkje noe feit men har nokk fett til å dekke sixpacken. Men 2 øverste mage musklene synest når eg strammer:) har også dårlig holdning , winging, skulderbladene stikker ut og skuldrene peker framover. Stramt bryst. Trenger hjelp til å sette opp ein rutine eg kan gjøre av og til for å bli mjukere, slags rehab rutine. Hva tror dere om programme? Hovud ønske er å bli sterkere, vil dra 200kg asap:) burde klare mye mer enn det eg gjør.. Så vertfall 150-160 er målet. Weight: 86kg Height : 186cm Deadlift 120kg Squat 130kg Bench 110kg Press 70kg day 1 Squat 5/3/1 Deadlift 5x10 Glute ham raise 5x10 Grip work Abs Day 2 Benchpress 5/3/1 Overheadpress 5x10 Chins5x10 Dumbbell Rear Raises 3x10-15 blir kanskje litt forr masse men kan eg ha 3 sett med triceps press down? Day 3 Deadlift 5/3/1 Squat 5x10 Back raise 5x10 Grip work Abs Day4 Overheadpress 5/3/1 Close grip benchpress 5x10 Dumbbell row 5x10 Dumbbell Rear Raises 3x10-15 blir kanskje litt forr masse men kan eg ha 3 sett med biceps curl
  5. Olympisk stang 50mm med vektskiver ønskes kjøpt! Helst i sogn og fjordane , bergen eller valdres:)
  6. forslag til dynamisk mobilitetsdrill? aldri drevet med noe sånt. Har aldri tøyet eller noe regelmessing.
  7. Har kuttet litt ned på bryst. Nå tar eg benk ,skråbenk eller flies og dips også facepulls og litt lette holdning øvelser og litt tøying. Er veldig stiv å støl, sliter med å holde ryggen rett, kommer knekk litt under midten fra ryggen. Når eg sitter på bakken men strake ben klarer eg ikkje sitte oppreist med ryggen rett.... Alle andre klarer :S Noe å si om det?
×
×
  • Create New...