Gå til innhold

Kosthold og treningsprogram fra Treningsforum- Erfaring??


Marion

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaringer med kosthold og treningsoppsett fra treningsforum?

Vurderer sterkt å kjøpe en 6 ukers pakke med både kost og trening derfra, men vil gjerne høre andres erfaringer derfra.

Grunnen til at jeg vurderer dette, er fordi jeg trenger litt hjelp til å komme videre og i gang igjen etter en slapp sommer med mye sykdom(har en kronisk sykdom, mye smerter og sengeliggende, desto viktigere med en trent kropp!) og vet at jeg kan pushe kroppen mye mer enn det jeg har gjort til nå! Men jeg blir lett usikker når jeg setter opp programmer selv.

Har også vurdert kick-start fra Silje-Mariela, men siden treningsforum reklamerer med at de setter opp trening og kosthold utifra dine behov, heller jeg mest mot det(litt allergier og mat jeg ikke kan spise pga sykdom, og noen øvelser jeg ikke kan utføre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har morbus Crohn, IBS(irritabel tarm) og kronisk ischemi.

Obs obs obs. Hør på Vegard her. Jeg er Utdannet PT og kostholdsveileder (ikke å forveksle med ernæringsfysiolog, som er et 3 års høyskolestudium) og samboer med ei jente som har glutenitoleranse, IBS og magesår som dukker opp ganske ofte. Hun kan trene hardt og konsekvent, men kun under oppsyn av meg, som PT. Det er visse øvelser du ikke bør gjøre, og visse dager du ikke bør trene, og andre dager da du bør vite hva slags øvelser som kan erstatte andre. Jeg tror du bør ha en kvalifisert person fysisk til stede i ditt tilfelle. Det er alltid forholdsregler som må tas, i ditt tilfelle bør både kost, intensitet, øvelsesutvalg og hyppighet under oppsyn av godt kvalifisert personell, ikke gå til den første og beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...