Cherry Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Hei Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt Quinoa og ca pris? Oslo/Akershus området... Siter
Gjest Jester Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Endret trådtittelen da det ikke gir mer mening jo flere O man har i HVOOOOR -Mod Siter
NikolaiM Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 "eirich skrev: Endret trådtittelen da det ikke gir mer mening jo flere O man har i HVOOOOR -Mod Kall meg gal, men dersom jeg var moderator ville jeg samtidig korrigert "kjøot". Negativ og FitFish 2 Siter
Therese Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 "Cherry skrev: Hei Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt Quinoa og ca pris? Oslo/Akershus området... Omtrent alle helsekostbutikker samt svært mange velassosiert dagligvarebutikker (ica, meny, ultra), pris er varierende +/- 150kr kg. Siter
Cherry Skrevet 31. august 2014 Forfatter Skrevet 31. august 2014 "Therese skrev: Omtrent alle helsekostbutikker samt svært mange velassosiert dagligvarebutikker (ica, meny, ultra), pris er varierende +/- 150kr kg. Takk Therese Siter
maije Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 "Monika Hafredal skrev: kiwi har også Jøss, er det noe du har bedt dem bestille, eller bare fant du det i hylla? Jeg handler på Kiwi til vanlig, men quinoa har jeg ikke sett der, står det sammen med ris og pasta? Siter
Helluuu Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 De fleste innvandrerbutikkene her jeg bor (St. Hanshaugen) har det i alle fall De har også en del spennende typer ris etc! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.