fitnessosv Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Hei! I ulike studier og undersøkelser har det kommet frem til at en får slankere midje med mer fett i kostholdet. Jeg spiser kanskje rundt om 20- 30 g fett daglig, og veier rundt om 53-55 kg. ( Tar omega 3 kapsler) Har byttet ut annen fettfri mat jeg spiser i det siste med f.eks avokado og nøtter, men det er så små mengder for de samme kaloriene! Da er jeg bare kjempesulten resten av dagen :/ Det jeg egentlig vil ha svar på er om jeg egentlig bør spise mer fett, eller om 20-30 g daglig er greit nok? Og om en kan oppnå like smal midje med lav fett kosthold som et høyt fett kosthold?
miaheart Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Du hadde i en av dine tidligere tråder en vekt på 58 kg fordelt på en 174 cm lang kropp. Hvis din vekt nå er 53-55 kg, så virker det som du har gått i en helt annen retning enn hva du har fått råd om i de andre trådene! Fortsetter du på denne måten vil jeg anbefale deg å ta kontakt med helsevesenet og be om hjelp for ditt syn på din kropp og ditt matinntak. Du som er i en voksende/utviklende alder (15/16år) må få i deg nok næring!! Jeg ville helst sett at du ikke eliminerer fett eller karbohydrater i ditt kosthold. Du trenger alt og i mye større doser enn hva du spiser pr nå! Enough said! Aurelius, PlastBox, Murmeldyret og 5 andre 8
Jacob Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 ^ Jepp, hvis dette stemmer, så er det i grunn alt som trengs å sies. Ikke vær redd for å søke hjelp dersom denne utviklingen fortsetter. Lykke til! miaheart 1
SterkBalanse Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Du hadde i en av dine tidligere tråder en vekt på 58 kg fordelt på en 174 cm lang kropp. Hvis din vekt nå er 53-55 kg, så virker det som du har gått i en helt annen retning enn hva du har fått råd om i de andre trådene! Fortsetter du på denne måten vil jeg anbefale deg å ta kontakt med helsevesenet og be om hjelp for ditt syn på din kropp og ditt matinntak. Du som er i en voksende/utviklende alder (15/16år) må få i deg nok næring!! Jeg ville helst sett at du ikke eliminerer fett eller karbohydrater i ditt kosthold. Du trenger alt og i mye større doser enn hva du spiser pr nå! Enough said! Fornuftige og flinke, miaheart miaheart og Aurelius 2
Anbefalte innlegg