Gå til innhold

Preworkout!!


Proaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Verdt å nevne at den smaker helt jævlig. Absolutt værste PWOen jeg har smakt. Hjalp riktignok hvis jeg blandet med sukker.

?

Jeg har testet mange forskjellige PWO å Musclespeed syns jeg er en av de bedre også hva gjelder smaken. Okok det er ikke cola eller funlight men hvis vi sammenligner med andre som jack, noxplode, rage, fuckedup, neurocore, mayhem med flere syns jeg Musclespeed er bedre for magen, gir meg det jeg ønsker (energi og power) å har en ok smak.

"Bitter ettersmak" Der er jeg ikke enig ;) Men vi trenger ikke å bruke den samme :whistle:

Er det blueberry eller Tropical du har testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker egentlig, det var en lilla væske. Synes både noxplode og neurocore var mye bedre enn de begge på smak. Effektmessig er jeg litt usikker, synes det er mye av det samme.

Da vær det nokk blueberry du hadde. Jeg syns den er grei men favoritten er Tropical Blizz

No-explode likte jeg tidligere! Dog må jeg øke dosen fra dag til dag for å få effekt. Neurocore syns jeg ikke smaker godt? Den er grusom! Men det er jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...