Gå til innhold

noen med erfaring med Jawbone?


SlayerDad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke erfaringer med jawbone. Selv bruker jeg Polar sin "Loop".

Men generelt sett så er det artig med aktivitetsbånd, jeg har brukt den hver dag nå siden jeg kjøpte den i Januar.

Trodde jeg var generelt aktiv i løpet av en dag helt til jeg fikk båndet. Men det viste seg at jeg kunne sitte over 8 timer på en dag.. Dette holder meg motivert til å bevege meg mer en jeg ellers gjorde før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Jawbone, men har ikke brukt den på en stund.

Har den forrige versjonen, altså ikke Jawbone UP24, bare Jawbone UP. Syns den funket fint til å få meg opp av kontorstolen (den vibrerer ved x antall minutter inaktivitet, du velger selv intervallet) og det var en god motivasjon til å få inn et visst antall skritt per dag (jeg holdt meg til de standard 10 000). Men (alltid et men...) den er jo ganske unøyaktig, så selv om jeg var i bevegelse kunne den vibrere for å si fra om at jeg måtte flytte på meg. Søvnmålingen er ikke akkurat presis, og det at den skal vekke deg når du sover lettere vs tyngre er bull - den vet jo ikke om du sover lettere eller tyngre. Synes også armbåndet i seg selv var ganske stort og klumpete, det hang seg opp i ermer og linninger og jakker og det som var. Tuppen som man tar av for lading og syncing ble løsere og løsere til den en dag forsvant (fikk kjøpt nye, men allikevel...).

Det var utrolig tilfredsstillende å se på alle grafene og statistikken da, man følte liksom at man presterte noe til tross for en vanlig kontorhverdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan slike aktivitetsbånd fungerer i forhold til styrketrening...? Trener svært lite(ingen) kardio, men trener styrke fire til fem dager i uken. Prøver meg på en liten clean bulk og kunne tenke meg litt mer oversikt over kalorier som blir brukt i hverdagen.

Funker disse til gymmet, eller er det mest for de som trener kardiobaserte program?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å anskaffe Jawbone. Men sitter litt på gjerdet.

Er det noen her som bruker duppeditten?

Bra? Dårlig?

Verdt penga?

Tror jeg ville venta litt med å kjøpe aktivitetsarmbånd.. I USA har de jo div flere modeller som bl.a. måler høyde, puls osv... Så den registrerer f.eks om du går i trapper.. hopper,, og mye mer nøyaktig..

Har selv vurdert å investere i ett, men tenkte å vente til disse modellene kom til Norge.. Vet de hadde FlexBit sin toppmodell tilgjengelig, men trakk den grunnet nikkelallergi eller noe o_O Så den kommer vel snart tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...