Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håvard Vika - hvorfor er mixed bedre enn hookgrip?

Bare det jeg selv mener. Jeg synes det gjør jævlig vondt med hook, men kan forstå at det kanskje er bedre på lang sikt og i alle fall hvis man driver med olympiske løft.

Fortsetter under...

Bare det jeg selv mener. Jeg synes det gjør jævlig vondt med hook, men kan forstå at det kanskje er bedre på lang sikt og i alle fall hvis man driver med olympiske løft.

Ok :) Jeg synes også det er usaklig vondt og har ikke orket å prøve noe videre med det, men jeg tror også det er bedre på lang sikt med hook. Noen gode poenger her, spesielt det angående bicepsslitasje, som jeg har erfart selv:

Ok :) Jeg synes også det er usaklig vondt og har ikke orket å prøve noe videre med det, men jeg tror også det er bedre på lang sikt med hook. Noen gode poenger her, spesielt det angående bicepsslitasje, som jeg har erfart selv:

fuuuq.... må starte å "HOOKUP" eg også

• 4 uker senere...

Annonse

Mark, roing o.sv.

Kjør på med kalk og hookgrip/tommellås. Tommellås kan være ubehageleg, men det er jo ikkje for komforten sin del vi trener.. Men om du ikkje har brukt kalk/magnesium, start med det. Ser at det er ein del som bruker flytende kalk som virker til å være ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...