Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bare det jeg selv mener. Jeg synes det gjør jævlig vondt med hook, men kan forstå at det kanskje er bedre på lang sikt og i alle fall hvis man driver med olympiske løft.

Ok :) Jeg synes også det er usaklig vondt og har ikke orket å prøve noe videre med det, men jeg tror også det er bedre på lang sikt med hook. Noen gode poenger her, spesielt det angående bicepsslitasje, som jeg har erfart selv:

Skrevet
Ok :) Jeg synes også det er usaklig vondt og har ikke orket å prøve noe videre med det, men jeg tror også det er bedre på lang sikt med hook. Noen gode poenger her, spesielt det angående bicepsslitasje, som jeg har erfart selv:

fuuuq.... må starte å "HOOKUP" eg også

Skrevet

Hook grip er vondt i starten, men det går fort over, gjorde det hvertfall for min del (skal sies at jeg har uvanlig lange hender). Kommer aldri til å gå tilbake til mixed, "alt" er lett å holde med hook grip.

• 4 uker senere...
Skrevet
Mark, roing o.sv.

Kjør på med kalk og hookgrip/tommellås. Tommellås kan være ubehageleg, men det er jo ikkje for komforten sin del vi trener.. Men om du ikkje har brukt kalk/magnesium, start med det. Ser at det er ein del som bruker flytende kalk som virker til å være ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...