Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp gått fra et lavkarbokosthold til et kaloriredusert kosthold (gått på det ca. en uke) etter en voldsom utskeielse. Før utskeielse veide jeg 102, etter utskeielser 105,5, noen dager etter 103,5 og noen dager etter der igjen 102,2 (altså igår).

Idag viste vekta et nydelig tall, nemlig 100,6! det er nesten 2 kg ned siden igår?

Er det virkelig mulig? Vet at jeg samlet mye vann etter utskeielsen, men hvor mye vann er det mulig å samle?

Tør nesten ikke tro at det er et reelt tall så lurer derfor på om noen vet noe/har noe meninger om dette?

Fortsetter under...

Hva mener du med reelt tall? Man kan gå opp og ned 2-3 kg på et døgn, alt avhengig av hva man spiser. Bruk heller målebåndet istedet for vekta, den tar ikke hensyn til forholde mellom fett, muskler og vann. Den viser bare summen av hva alt som står på vekta er.

Annonse

Bruker målebånd også, men et problem der er at jeg har nå gått ned 20 kg siden start samtidig som det ikke er mange cm som har forsvunnet.

Det jeg mener med et reelt tall er om dette tallet er å stole på liksom? :p

Joda har selvsagt blitt mindre! Med de siste 10 kg (forsvunnet siden mars) har ikke gitt noe spesielt utslag på cm :p Jeg tar også jevnlige bilder av meg selv for å sammenligne, men der sliter jeg også med å se forskjell :)

Jeg veier nå 100,6 kg (yay), startvekten var 121,1 kg så har enda 30kg igjen til min trivselsvekt :)

er 166 cm høy.

Takk for link Sagstein!

Er fullstendig ny så da er det supert med en plass man kan spørre litt :)

Annonse

Når jeg måler fremgang på en deff, så veier jeg meg hver morgen. Står opp, går på do, veier meg, skriver ned tallet (tenker ikke mer over tallet), og går i dusjen og er awsom resten av dagen :) Når uka er over, regner jeg ut snittet. Og den vekten tenker jeg som reel. Jeg kan fint svinge opp mot 3 kilo i løpet av uken, alt ettersom hva jeg spiser og drikker. Måler fremgang i to uker før jeg freaker ut og begynner gjøre forandringer i kosten eller trening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...