Gå til innhold

Skadet lillefinger


Infa

Anbefalte innlegg

Hei, idag klarte jeg å klemme lillefingeren min, og etter det klarer jeg knapt å strekke den helt ut, langt mindre klemme rundt noe, og hvis jeg prøver så holder jeg ut kanskje i ca. 2 sekunder før det gjør for vondt.

Noen som har erfaring med dette og vet hvordan jeg kan trene rundt det?

Er det noe jeg evt. kanksje kan ha rundt lillefingeren, støttetape eller noe som hjelper.

Svar mottaes med stor takknemlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Oi shit, en skadet lillefinger! Dette er enden nær! :D

Infa sendte meg dette bildet av lillefingeren sin, synes vi skal gi han litt respekt. (Ikke trykk på bildet om du ikke liker gørr)

On topic: Stropper som Kjetil linker til er bra. For å avlasta i hverdagen kan du tape den inntil nabofingeren, men det hjelper nok lite i hverdagen. Slik som dette bare med lille- og ringefingeren obv:

adult_finger_fx_buddy_taping.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infa sendte meg dette bildet av lillefingeren sin, synes vi skal gi han litt respekt. (Ikke trykk på bildet om du ikke liker gørr)

On topic: Stropper som Kjetil linker til er bra. For å avlasta i hverdagen kan du tape den inntil nabofingeren, men det hjelper nok lite i hverdagen. Slik som dette bare med lille- og ringefingeren obv:

adult_finger_fx_buddy_taping.jpg

Dæven, Infa må ha klemt fingern hardt!

Meeen, fuckit. Bruk mansjett, mannen! Du kan late som om du er Morgan Kane :D

(selv om det riktignok var ringefingeren. #ubrukeligkunnskap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...