Gå til innhold

Kitteh


Indiska

Anbefalte innlegg

Cora "fitnesspus" hjerteknuzer trenger slaver medio august, da hun er omtrentlig 12 uker. Hun ble funnet på søppelfyllinga her i byen, og blir flasket opp av selveste kattedamen. Det betyr en særdeles velsosialisert og veloppdragen kattunge som er vant til å bli håndtert. Hun er allerede sosial som bare det, legger seg i bokser og på alt annet som plutselig kan ligges i, er renslig og nysgjerrig.

For 950,- får du en fiks ferdig (kastrert, chippet, vaksinert, flere ormekurer) venn i 20 år, inkludert kattepasser. Hun må komme til et sted hun kan være utekatt, da organisasjonen jeg er fosterhjem for krever dette. Jeg vil tippe hun blir langhåret, men i denne alderen er det litt vanskelig å vite. Anbefal dyret til besteforeldre, småbarnsforeldre og alle andre som kan tenke seg en putetatt.

post-11926-1444098253724_thumb.jpeg

post-11926-14440982537746_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 5 uker senere...
Nydelig pus! Har dessverre ikke mulighet til å ha katt enda selv, men gleder meg til den dagen kommer. :)

Ørliten avsporing: Hva slags kamera/objektiv har du tatt disse bildene med?

Jeg har sikkert en katt til deg da også. Indiskas omplasseringshjem for dumpede kittehs!

Det er noe så fancy som mobilkameraet til Samsung Note 3. Det fungerer jævlig bra i dagslys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...