Gå til innhold

treningsprogram mitt


Tina Tran

Anbefalte innlegg

Heisann!

1) Kjører dette programmet 3 ganger i uken. Kan noen se om det virker forsvarlig? Det eneste utsyret jeg har er hantler.

(- Grunnen til at jeg har lagt opp treningen slik er fordi jeg sliter med en lei betennelse i beina og kan derfor ikke løfte for tungt for tiden. Dette programmet blir kun å brukes i 1-1.5 mnd. før det (forhåpentligvis) byttes ut. Jeg sykler også litt mellom "slagene".)

2) Virker dette greit som et nybegynner program også? Har brukt dette programmet sammen med en som aldri har trent før og jeg tenker det må da være greit å starte med å gi hele kroppen en real oppløft før man slenger seg over tyngre saker?

- Knebøy 3x10

- Push up 3x10

- Utfall 3x10

- Benkpress 3x10

- Triceps 3x10

- Diagonalløft på alle fire 3x10

- Ligge på mage: heve front 2x10

: Se under arm 2x10

: heve bein 2x10

: overkropp + bein 2x10

- Skulderpress 3x10

- Sidehev/fronthev 3x10

- Biceps 3x10

- Planke

- Mage

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du lest denne?

http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/. Her står det mange kloke tips og råd, for både nye og gamle folk i gamet ;)

Trener du øvelsene i den rekkefølgen du har satt det opp eller er det bare tilfeldig?

Hva er målet ditt?

Tyngre saker er absolutt å anbefale uansett om man er nybegynner eller ikke, eneste man må tenke på er teknikken, og selvfølgelig ta utgangspunkt i hvor sterk man er og ta det derfra. Få noen som man vet har peil og lær deg teknikken i skikkelige baseøvelser, og generelt andre øvelser hvis du ikke har tilgang på senter. Ellers har jeg et greit program med ikke såå mange øvelser liggende et sted; var det jeg begynte med selv, skal se om jeg finner det i løpet av kvelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest denne?

http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/. Her står det mange kloke tips og råd, for både nye og gamle folk i gamet ;)

Trener du øvelsene i den rekkefølgen du har satt det opp eller er det bare tilfeldig?

Hva er målet ditt?

Tyngre saker er absolutt å anbefale uansett om man er nybegynner eller ikke, eneste man må tenke på er teknikken, og selvfølgelig ta utgangspunkt i hvor sterk man er og ta det derfra. Få noen som man vet har peil og lær deg teknikken i skikkelige baseøvelser, og generelt andre øvelser hvis du ikke har tilgang på senter. Ellers har jeg et greit program med ikke såå mange øvelser liggende et sted; var det jeg begynte med selv, skal se om jeg finner det i løpet av kvelden ;)

Takk for gode råd! bare send det du vet om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...