Gå til innhold

Noen som trener "Signals of Silence"??


AngryJess

Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Når øktene begynte å vare neste 2,5t sånn uti uke 3 og 4, så må jeg si at jeg begynte å grine og utvikle et hat-forhold til programmet. Kjørte igjennom alle 4 ukene, og gikk over til eget selvlaget program.

Ikke noe gærent med programmet, ser på div blogger at andre har hatt bra fremgang. Men.....Dette var ikke no for meg :p sirkeltrening 6 runder med 15 reps på alle 4 øvelsene etter en haug med andre øvelser først, det føltes som 2 økter i 1 som aldri tok slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når øktene begynte å vare neste 2,5t sånn uti uke 3 og 4, så må jeg si at jeg begynte å grine og utvikle et hat-forhold til programmet. Kjørte igjennom alle 4 ukene, og gikk over til eget selvlaget program.

Ikke noe gærent med programmet, ser på div blogger at andre har hatt bra fremgang. Men.....Dette var ikke no for meg :p sirkeltrening 6 runder med 15 reps på alle 4 øvelsene etter en haug med andre øvelser først, det føltes som 2 økter i 1 som aldri tok slutt.

Ærlig svar det. Økte du noe på vekter i løpet av ukene? Jeg skjønte ikke om det var en progresjon eller om man heller bare gjorde flere/tyngre versjon av øvelsene? Fire uker er jo kort tid, så kanskje ikke allverdens man får dratt gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningen med programmet er vel at det skal vere litt cardiobasert styrketrening? Eller er det lagt opp til kardio vedsiden av?

Begynte på programmet hans Athletic Beast, men kom ut av det nå i ferien, øktene varte på 45min maks, pluss 15-30 min kardio.

Fint program som hadde gitt gode resultater, får se om jeg fortsetter etter jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig svar det. Økte du noe på vekter i løpet av ukene? Jeg skjønte ikke om det var en progresjon eller om man heller bare gjorde flere/tyngre versjon av øvelsene? Fire uker er jo kort tid, så kanskje ikke allverdens man får dratt gjennom.

Jeg tror ikke jeg økte noe særlig, ikke noe spesieltsom jeg husker hvertfall :p

Det var økning av reps , flere reps med letterevekter, eller tyngre belastni g med færre reps. Det ble lagt til nye øvelser eller erstattet med andre lenger uti programmet.

Jeg ser for meg at man bare kjører programmet om igjen med tyngre belastning (enn første gang) for å oppnå resultenene, for jeg selv følte at 4 uker egentlig ikke var nok (men på en annen side var jeg møkklei i uke 3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meningen med programmet er vel at det skal vere litt cardiobasert styrketrening? Eller er det lagt opp til kardio vedsiden av?

Begynte på programmet hans Athletic Beast, men kom ut av det nå i ferien, øktene varte på 45min maks, pluss 15-30 min kardio.

Fint program som hadde gitt gode resultater, får se om jeg fortsetter etter jul:)

Ikke noe kardio nei, unntatt sirkeltreningen og romaskin som avslutning, 5 x 150m med 15sek pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er i siste uke av dette programmet nå, og må si jeg er veldig fornøyd. Bicepsen titter endelig litt fram under fettet, og kroppen generelt har blitt litt strammere. Men det er et tøft program å kjøre 4 ganger i uken, og cardioen ligger inni programmet iom at det går på supersett, og en del sirkeltrening med korte eller ingen pauser.

Hvordan du får til å bruke 2.5 timer på programmet fatter jeg ikke, jeg bruker ca 1 timer hver gang, stort sett litt under. MEN, jeg er sliten, det skal jeg innrømme, og hadde ikke klart å opprettholde dette 4 ganger i uken over tid. Han sier jo selv også at man bør ha 1 uke hvile mellom hver runde av dette programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...