Gå til innhold

Wildstar-tråden


carloz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde tenkt å teste ut dette jeg også, men har hørt at launch har vært et helvete (no surprise), så jeg har utsatt å kjøpe det.

Dette stemmer. 4 timer i kø osv. Er en morsom knapp oppe i det ene hjørnet på server select/kø-skjerm hvor det står "There are exciting realms without que ready for play, click here to change" eller noe slikt. Dette tenkte jeg å prøve etter et par timer i kø. Viste seg at ALLE serverene var like fulle. Men ja, det gir seg nok iløpet av uka.

Level 12 warrior, fett så langt! Ser folk er 50 allerede, geez.

Endelig et spill med skikkelige addons ala WoW. Damagemeters osv.

Server: Ascendancy, faction: exiles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer. 4 timer i kø osv. Er en morsom knapp oppe i det ene hjørnet på server select/kø-skjerm hvor det står "There are exciting realms without que ready for play, click here to change" eller noe slikt. Dette tenkte jeg å prøve etter et par timer i kø. Viste seg at ALLE serverene var like fulle. Men ja, det gir seg nok iløpet av uka.

Level 12 warrior, fett så langt! Ser folk er 50 allerede, geez.

Endelig et spill med skikkelige addons ala WoW. Damagemeters osv.

Server: Ascendancy, faction: exiles

Just the thing I need, another addictive MMORPG -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer. 4 timer i kø osv. Er en morsom knapp oppe i det ene hjørnet på server select/kø-skjerm hvor det står "There are exciting realms without que ready for play, click here to change" eller noe slikt. Dette tenkte jeg å prøve etter et par timer i kø. Viste seg at ALLE serverene var like fulle. Men ja, det gir seg nok iløpet av uka.

Level 12 warrior, fett så langt! Ser folk er 50 allerede, geez.

Endelig et spill med skikkelige addons ala WoW. Damagemeters osv.

Server: Ascendancy, faction: exiles

Konge! Jeg spilte litt spellslinger og warrior i open beta, og warrior er jo helt rått. Kampsystemet gjør faktisk at det er genuint morsomt å hoppe rundt og drepe mobs, og abilities gir deg nesten følelsen av at du denger løs på ting slik du gjør i actionspill.

Ordner sikkert en exile-char på Ascendancy når jeg kjøper meg spillet jeg også. Gi gjerne en heads up om det begynner å roe seg litt! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen kø nå i hvert fall, men blir vel verre ikveld. Ser de har åpnet 2 nye servere, så det bør jo hjelpe. Ascendancy er PVE forresten, sikkert ikke like interessant for alle.

Kjøpte spillet og laget meg en char på Archon! Tenkte det bare var tullete å lage char på en allerede full realm under head start.

Kan rapportere at spillet er smooth som bare det nå; ingen problemer, ingen lag, ingen kø. Spiller som sagt på Archon PvE, exile warrior. Heter Veral! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte spillet og laget meg en char på Archon! Tenkte det bare var tullete å lage char på en allerede full realm under head start.

Kan rapportere at spillet er smooth som bare det nå; ingen problemer, ingen lag, ingen kø. Spiller som sagt på Archon PvE, exile warrior. Heter Veral! :D

Er dette et større spill enn WOW? Har ikke verdens raskeste læpptåpp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette et større spill enn WOW? Har ikke verdens raskeste læpptåpp

Akkurat optimaliseringen av spillmotoren er jeg ikke så veldig imponert over. Min stasjonære begynner å dra på årene, men jeg har fått mye bedre performance ut av penere spill før, også MMO's. Du bør nok være en del over minimumskravene og greit opp mot anbefalte system requirements for å få en bra spillopplevelse uten å skalere ned ting ganske kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat optimaliseringen av spillmotoren er jeg ikke så veldig imponert over. Min stasjonære begynner å dra på årene, men jeg har fått mye bedre performance ut av penere spill før, også MMO's. Du bør nok være en del over minimumskravene og greit opp mot anbefalte system requirements for å få en bra spillopplevelse uten å skalere ned ting ganske kraftig.

Jeg får leve på den ville siden å teste det ut uansett ;)

Edit, gratis er gratis ;)

Edit på edit... Faen, det var jo ikke gratis :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wildstar<3 Har laga meg en Aurin på den eneste roleplay-serveren=) foreløbig ikke kommet så langt (kjøpte det i kveld, og måtte bli ferdig med foreldresamtaler og middag først =( ) Kommer nok til å prøve ut en Chua også, morsomme små dyr:P er forøvrig fornøyd med at jeg fikk bruke samme navnet her som på orcen min i warcraft^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...