Gå til innhold

HELT NY NETTBUTIKK!?


Jørgen Sæther

Anbefalte innlegg

Jeg skal starte min egen nettbutikk og forøvrig driver jeg å skriver ned en plan. Akkurat nå leter jeg etter produkter og leverandører. Så skal jeg skrive budsjett og reklamere for firmaet.

Men jeg lurer på om noen har noe erfaring med oppstart av nettbutikk, kontakter som kanskje er interessert, om du har lyst å jobbe for meg som økonomistyrer/programmerer/vareimportør/promotør?

Også tenkte jeg å spørre dere om hva dere synes er kule/bra treningsklær/kosttilskudd merker? Hva dere ønsker at jeg inkluderer i min nettbutikk? Og om dere har forslag til nye merkenavn som jeg kan bruke! Så kanskje om noen år kan dere se folk bruke deres merker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Relevant treningstøy og utstyr, godt katalogisert, ikke minst alternativene til dagens tights! Bruker du ikke tights, så er det lite comfy alternativer. Ikke minst relevant kosttilskudd som er godt katalogisert ut fra treningstyper (styrke, jogging osv…). For mange nettbutikker som bare samler alt på et sted. Proteintilskudd, alle selger Whey, men alternativene (laget på ris, hamp m.m.) savnes og god info rundt dette.

Det gjelder å skille seg ut fra mengden;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Relevant treningstøy og utstyr, godt katalogisert, ikke minst alternativene til dagens tights! Bruker du ikke tights, så er det lite comfy alternativer. Ikke minst relevant kosttilskudd som er godt katalogisert ut fra treningstyper (styrke, jogging osv…). For mange nettbutikker som bare samler alt på et sted. Proteintilskudd, alle selger Whey, men alternativene (laget på ris, hamp m.m.) savnes og god info rundt dette.

Det gjelder å skille seg ut fra mengden;)

Lykke til!

Nettbutikken min baser seg på kundeorientering så skal definitivt ta dette med meg videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Nettbutikken min baser seg på kundeorientering så skal definitivt ta dette med meg videre! :D

Det er rett innstilling, du kommer til å lykkes. Annet ønske er jo skikkelig omega 3. Mye juksfallera på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer nett butikken til å ha base? (Eve jobb)

Jeg savner de store internasjonale leverandørene som Weider og Muscletech i Norge.

Prøvde noen merker når jeg ferierte i California, Maximum nutrition var det ene samt ett til, må sjekke nærmere

om navnet på det siste, begge produktene var veldig gode på smak.

Når det gjelder klær liker jeg Better bodies og Under armor godt.

Savner også godt utvalg av styrkeløft utstyr i norske nett butikker.

Rart etter att Crossfit osv tok litt av, att man ikke får kjøpt seg skikkelig styrkeløft sko for eksempel i flere av butikkene.

En annen ting er PT tjenester som er veldig hot i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kommer nett butikken til å ha base? (Eve jobb)

Jeg savner de store internasjonale leverandørene som Weider og Muscletech i Norge.

Prøvde noen merker når jeg ferierte i California, Maximum nutrition var det ene samt ett til, må sjekke nærmere

om navnet på det siste, begge produktene var veldig gode på smak.

Når det gjelder klær liker jeg Better bodies og Under armor godt.

Savner også godt utvalg av styrkeløft utstyr i norske nett butikker.

Rart etter att Crossfit osv tok litt av, att man ikke får kjøpt seg skikkelig styrkeløft sko for eksempel i flere av butikkene.

En annen ting er PT tjenester som er veldig hot i dag:)

I startfasen vil jeg oppbevare produktene personlig for å minske kostnadene, men senere vil jeg kanskje gjøre en utvidelse. De eventuelle jobbene jeg søker kan gjøres hjemme :) TAKK for forslagene! skal absolutt ta det med meg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...