Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor trener du kampsport?

Thaiboksing (generelt sett) er en ekstremt god treningsform for både kondisjon og utholdenhet, så med mindre senteret ditt kjører veldig lav intensitet, så skal du nok få kjørt deg etterhvert;)

Hvor trener du kampsport?

Thaiboksing (generelt sett) er en ekstremt god treningsform for både kondisjon og utholdenhet, så med mindre senteret ditt kjører veldig lav intensitet, så skal du nok få kjørt deg etterhvert;)

Frontline Academy. Er jo mye teknikkterping, så de hardcore øktene jeg ser viderekommendepartiet kjører er jeg lang ifra. :)

Bruk rød farge, da den gir deg mer adrealin. På den måten blir du mer motivert til handling, enn det du gjerne ellers hadde vært. Se ellers tapetsenteret sin guide om farger, den er god og oversiktlig.

Er du seriøs..? o_O

Du kan ta en titt på RYP. Fullkropp og 4x4-intervall tre ganger i uka.

https://www.tn.no/assets/content/file/RYP_Magasin_0712_web.pdf

Men med mindre du skal ha løpetest innen relativt kort tid, ville jeg lagt inn noen rolige langturer istedenfor å kjøre de samme hat-intervallene hver gang.

Videre vil nok vektnedgang hjelpe bra på både pullups og løping, men benken vil sannsynligvis lide.

Uansett, du har god tid til eksamen, så finn en løsning du vil holde ute med. Kontinuitet > blodsmak

Du rekker aldri å kjøre igjennom en RYP økt på 45 min desverre. Blir fort det dobbelte om du skal kjøre programmet slavisk mtp øvelser og pauser. ^_^

Du rekker aldri å kjøre igjennom en RYP økt på 45 min desverre. Blir fort det dobbelte om du skal kjøre programmet slavisk mtp øvelser og pauser. ^_^

Huff, høres mye ut. Går lett lei om jeg skal kjøre styrke i all evighet. 45 min - 60min er passe hvis jeg skal kjøre litt intervall i tillegg.

Annonse

Jeg villle annbefale deg å fokusere på de store baseøvelsene. For å bli "jevnt over sterkere", dersom du har dårlig tid :)

+1

For eksempel:

Knebøy, Benk, roing

Markløft, chins, skulderpress

Annenhver gang. Chins og pushups kan du også trene når som helst hvor som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...