Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester

FOX News på sitt beste, det er skremmende hva som egentlig skjer her. At en tilsynelatende oppegående nyhetskvinne ikke klarer å skjønne at det er forskjell på en fagperson som skriver om et tema han har studert og har stort faglig tyngde innen, altså publisere verker basert på hans virke og en muslim som skriver om kristendom.

Enkelte amerikanere snakker som om de kjenner Jesus personlig (og da ikke Jesus som meksikaneren de betaler svart for å fikse hagen sin)

Amerikansk media er generelt festlige saker.. For spesielt interesserte kan jeg anbefale denne dokumentaren: War Made Easy | Watch Free Documentary Online

Den tar fint for seg hvordan bl.a. media i USA er hinsides lite objektive når det kommer til dekningen av USA's rolle i diverse konflikter og kriger.

Testa frityrsterk snickers før? Det er poppis i Irland. (Og jævlig godt)

Frityrstekt Snickers har jeg aldri prøvd må jeg innrømme (Takk, Glasgow, for deres bidrag til verdenskjøkkenet).

Jeg gikk på college i midtvesten og en helt vanlig forrett i de traktene er "deepfried cheese curds", dvs frityrstekt ostemasse, servert med ranch-dressing som dipp. Eller hva med en corn dog? Grillpølse dyppet i en tjukk maisrøre og så frityrstekt.

Annonse

Frityrstekt Snickers har jeg aldri prøvd må jeg innrømme (Takk, Glasgow, for deres bidrag til verdenskjøkkenet).

Jeg gikk på college i midtvesten og en helt vanlig forrett i de traktene er "deepfried cheese curds", dvs frityrstekt ostemasse, servert med ranch-dressing som dipp. Eller hva med en corn dog? Grillpølse dyppet i en tjukk maisrøre og så frityrstekt.

Gutta i Glasgow kan det! :troll: Smakte noe helt forferdelig sist jeg var i Irland, var en blanding av frityr og sau.

UFF, corn dog er det mest grusomme jeg har smakt noensinne. Den og hele ukens måltider kom i retur :(

Annonse

Å herre.... så denne forrige uke og døde litt innvendig on behalf of damen, samtidig ble jeg glad for at han stilte såpass forberedt. Lett å la seg overkjøre av en så aggressiv intervjumetode (eller, metode og metode...), men han klarte seg bra og fikk jo gnidd inn hvor latterlig hele opplegget var. En tier på at hun ikke hadde lest boka hans, for å si det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...