Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HUNDER - Denne trenden tar av i New York- Side2

hunder_med_tatt_120799716x9.jpg

- Da jeg først hørte om dette, tenkte jeg, aldri i livet om hunden min får en tatovering. Han er jo en maskulin chihuahua, sier hun.

Men etter at flere av hundene i det fasjonable nabolaget gikk rundt med den glitrende pynten, endret hun mening, og ga lille Hubbell et lite hjerte på hofta.

Tatoveringen kan vare i opptil en måned, eller den kan vaskes av under et bad.

Men chihuahuaen Hubbell rullet seg så mye i søla at 100-dollarspynten måtte vaskes av etter mindre enn én dag.

- Neste gang får han ikke noe bad, sier eier Joanie.

Hubbel har allerede fått to nye tatoveringer. Et peace-merke, og bokstavene «USA» på hver sin side.

• 2 uker senere...

Annonse

awesome_doesnt_even_do_this_justice_640_03.jpg

Tja... husker jeg syntes det hørtes dritkvalmt ut når jeg bodde der som liten unge sjæl, men det var jo orgasmisk når jeg først smakte det.

Men på en annen side så har jeg ikke smakt det på 10 år nå :p

Kan hende jeg ikke vil være like imponert nå lenger

Gjest Jester

Fox Figures: Rise In Female Breadwinners Is A Sign Of Society's Downfall | Blog | Media Matters for America

Motbydelige FOX NEWS....

"When you look at biology, look at the natural world, the roles of a male and female in society, and the other animals, the male typically is the dominant role. The female, it's not antithesis, or it's not competing, it's a complimentary role. We as people in a smart society have lost the ability to have complimentary relationships in nuclear families, and it's tearing us apart."

Annonse

http://www.nytimes.com/2013/06/05/us/federal-judge-in-texas-is-accused-of-racial-bias.html?goback=.gde_43780_member_247491500&_r=0

Amerikansk dommer uttaler at dødsstraff var " a service to defendants because it allowed them to make peace with God".

Med slike overbevisende argumenter må nok Amnesty bare innse at slaget er tapt.

Gjest Jester
http://www.nytimes.com/2013/06/05/us/federal-judge-in-texas-is-accused-of-racial-bias.html?goback=.gde_43780_member_247491500&_r=0

Amerikansk dommer uttaler at dødsstraff var " a service to defendants because it allowed them to make peace with God".

Med slike overbevisende argumenter må nok Amnesty bare innse at slaget er tapt.

Skremmende, så mye for "lik behandling". En dommer som mener noe slikt er helt fjernt. Det hører ikke hjemme noen plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...