Gå til innhold

Demotiverende motivasjon...?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Ser deg klage, MrWednesday... Først på at damer ikke svarer deg, også at motivasjonsbilder ikke motiverer deg. Kanskje på tide å slutte og skylde på alt annet og jobbe litt med egen holdning?

Sorry for en krass melding, er ikke ment ondsinnet. Men noen ganger må man se sannheten i øynene?

mot

Det går fint an å problematisere ting forbundet med negative følelser uten å være en utpreget negativ person. ;)

Den generelle konsensusen er "OMFG EMO! TA DEG SAMMEN" og/eller "OMG, BETA" dog (i de fleste tilfeller).

Ja, men det betyr ikke at det er trådstarter/den som problematiserer det er noe galt med. :p

De trengte å stå nærmere sammen, de kommentarene.

Beklager for å være krass, men noen ganger må man ta seg selv sammen. Også på et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir litt sur på meg selv jeg.

Som i dag da jeg gikk på vekten og fikk mine dystre tanker bekreftet, vekten har gått opp flere kilo mens fremgangen har vært - eh - fraværende.

Da hjelper det ikke å se på bilder av folk som har klart det. Det hjelper mer å se på bilder av folk som sliter på samme måte som jeg, kanskje litt skadefryd også men det gir meg mer følelsen av at "Det er sånn det er, bare å gå i gang"!

Slik at du har en unnskyldning til ikke å ta deg sammen? Genuint spørsmål, no offense. Jeg forstår det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik at du har en unnskyldning til ikke å ta deg sammen? Genuint spørsmål, no offense. Jeg forstår det ikke.

Mmm.. nope... sånn at jeg ser at veien ikke går rett frem men er full av hull, hauger, svinger og jeg ikke skal forvente at ting går på skinner bestandig. Da gir jeg ikke opp men vet at det er bare å stå på så går det seg til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...