Gå til innhold

Flytende Kalk til Vektløfting!


holmvaag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvordan er magnesium blokk da? blir det støv og gris av den på stenger og rundt om i rommet? siden flere treningsentre ikke liker kalk i pulverform pga. mye gris...

det kan det bli....men eg personlig Dont give a rats ass :p griseri og griseri... det blir ikke SÅ skittent pga magnesium. eg tar på magnesium over søppelbøtta, men ellers så gir eg en go faen :)

er der for å trene, ikke passe på om det blir støvete :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Foretrekker magnesiumblokker - om du river opp træler (som jeg gjør hver eneste økt), så er flytende ikke noe annet enn vondt å bruke. Er ikke farlig at det blir litt magnesium overalt, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker magnesiumblokker - om du river opp træler (som jeg gjør hver eneste økt), så er flytende ikke noe annet enn vondt å bruke. Er ikke farlig at det blir litt magnesium overalt, synes jeg.

det er akkurat derfro eg bruker blokken, man får helsikkes træler pga benkpress, og for å ikke snakke om markløft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare nevne noe som jeg først oppdaget idag.

Når du først kjøper flytende kalk, rister du den før hvert eneste bruk.

Jeg viste ikke dette, og bruke mer eller mindre bare alkohol på hendene, med pittelitt magnesium, du skal ikke kunne se at den hvite vesken er skilt fra den klare.

Problemet er at når man gjør det slik, går man tom for alkohoyler veldig fort, og magnesiumen blir kornete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare nevne noe som jeg først oppdaget idag.

Når du først kjøper flytende kalk, rister du den før hvert eneste bruk.

Jeg viste ikke dette, og bruke mer eller mindre bare alkohol på hendene, med pittelitt magnesium, du skal ikke kunne se at den hvite vesken er skilt fra den klare.

Problemet er at når man gjør det slik, går man tom for alkohoyler veldig fort, og magnesiumen blir kornete.

Viste jeg faktisk ikke, og jeg har brukt min mengde for å si det slik. Takk for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare nevne noe som jeg først oppdaget idag.

Når du først kjøper flytende kalk, rister du den før hvert eneste bruk.

Jeg viste ikke dette, og bruke mer eller mindre bare alkohol på hendene, med pittelitt magnesium, du skal ikke kunne se at den hvite vesken er skilt fra den klare.

Problemet er at når man gjør det slik, går man tom for alkohoyler veldig fort, og magnesiumen blir kornete.

Så om man ikke rister den kan man ha vors og trening på en gang?

post-12387-14440976914292_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...