Gå til innhold

Trykk på egne treningsklær


AngryJess

Anbefalte innlegg

Hei!! Jeg ser etter et sted jeg kan bestille ønsket tekst jeg kan stryke selv på mine egne treningsklær. Jeg er ferdig utdannet PT til sommeren gjennom NIAK, og må reklamere litt for meg selv når jeg kommer i business :)

Noen som veit? Finner ikke stort gjennom Google, kanskje jeg bruker feil søkeord :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte hettegenser fra spreadshirt :) Man kan bestille trykk man stryker på egne klær selv? Må sjekke nettsiden igjen :p

Hvorfor skal du styrke på selv, noe spesiell grunn? På spreadshirt får man vel lastet opp egen logo, tekst mm som man skulle ønske selv. Om du skulle ha mange eksemplarer, forstår jeg deg dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye erfaring, da t-skjortene som ble laget bare ble brukt over en helg... Men de har jo vært igjennom vaskemaskina noen ganger, og det så greit ut... Men jeg ville kanskje laga ett prøveprodukt før du klistrer det ut over alt treningstøyet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...