Gå til innhold

Ned i vekt uten kunnskap?


Anbefalte innlegg

Heii..

Vet ikkje kossn eg skal begynna heile greie her men som overskriften seie vil eg som nok andre ned i vekt.. men eg hasje så stort kunnskap om dette men veit nok det dei fleste andre veit, koffø me burde gjere styrketrening etc. at da e viktig med utholdenstrening.

Men så lurer eg... gåsje det an og har utholdebshetstrening for og gå ned i vekt og etter kvart bygge opp muskler, fordi det er jo jogging som er mest effekt når da kjem til kondis og intervaller.

Ellers er da kurs så blir tilbud her i bergen via nr1. fitness, livea kor ein få oppføling i 1 år, mental støtte, lærer om kosthold.. MEN heile greie koster 14.000 og dette er ikkje akkurat billig for ein student..

Kossn går da an og gå ned i vekt, aleine på eigen hånd? Er jo og fleire andre i verden så har klart det såå trusje det er sååå fryktelig vanskelig.. samtidig vet ikkje eg om eg klare da aleina...

Ser kanskje vanskeligere ut enn da er, men når man ikkje har kunnskap etc. e da litt vanskelig.

Er takknemlig for all hjelpen og tips eg få ( : !!

Ønske alle ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er beste måten å bli kvitt fettet mellom bena og cellulitter på? Cardio, Cardio og mer cardio, eller er det andre ting man kan gjøre for å bli kvitt det?

Styrketrening :)

Typisk dameproblem det der, men med styrketrening blir du langt strammere (pga muskler) og kroppen forandrer seg stort med kun dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...