Gå til innhold

Reagerer rart på proteinshake?


l1nn

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har begynt å drikke proteinshake fast igjen som frokost men reagerer fryktelig merkelig på den. Var ikke sånn tidligere.

Tar som regel 2 scoops(100% whey gold standard protein, sjokolade) + 4dl melk til. Synes ikke det er vondt å drikke eller noe som helst, men ca en halvtime etter jeg har drukket den føler jeg meg nesten "brisen" bare trøtt-brisen(hvis dere skjønner?). Blir småkvalm, svimmel og litt vanskelig å fokusere på en ting og føler meg trøtt. Går over etter en stund. Noen som vet hva som kan være årsaken?? :dry:

Edit: Det har forresten ingenting å si om jeg drikker shaken etter et måltid eller senere på dagen/som kveldsmat etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir litt uggen i magen selv av søtningsmidlene som er i proteinpulver (noen har mer enn andre) men aldri opplevd å bli "brisen". Er det "the Itis" du mener? :phttp://www.urbandictionary.com/define.php?term=the itis

Haha nei, ikke helt det! Men du vet når du drikker alkohol og i det stadiet hvor den begynner å virke?? Bare istedenfor å bli skikkelig gira blir jeg bare trøtt istedenfor.

Kan det være melka du blander med du reagerer på? :)

Nei, ikke melka, kan drikke masse melk uten å reagere på det:)

Reagerer også rart på mye karbo på en gang, får frysninger osv og kjenner meg døøødssulten etter ca en halvtime også går det over av seg selv etter en stund(med mindre jeg spiser når jeg kjenner den "sultfølelsen", da blir det verre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...