Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror man kan få rimelig bra resultater viss man er streng på kostholdet. Det er jo i essensen sirkeltrening.

Viss du syns det virker gøy og motiverende så ser jeg ikke noen grunn til at det ikke skal funke.

"Cherry skrev:
Heisann

Jeg kom over ''insanity workout'' http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/insanity.do?e=166015

Er det noen av dere som har prøvd denne, eller har noen tanker rundt det?

Minner meg litt om dette :

Bare her skal du klare å komme i ditt livs form på 4 uker ;)

http://www.bodybuilding.com/fun/mft28-greg-plitts-4-week-military-fitness-trainer-by-met-rx.html

Annonse

Det kryr av videoer på nettet med folk som har hatt kjempefremgang med Insanity og P90x. Det fins selvsagt mange systemer for å gjøre det samme. Det er mye som kan funke, det viktigste er at man klarer å følge det.

Her er en av videoene. Om man ikke er interessert i å kjøpe noe program så er slike videoer inspirerende uansett.

"Zmurph skrev:
Det kryr av videoer på nettet med folk som har hatt kjempefremgang med Insanity og P90x. Det fins selvsagt mange systemer for å gjøre det samme. Det er mye som kan funke, det viktigste er at man klarer å følge det.

Her er en av videoene. Om man ikke er interessert i å kjøpe noe program så er slike videoer inspirerende uansett.

Slike ting er kjempe motiverende, og det gir meg lyst til å prøve det samme

Jeg tenker ikke på å gå ned 40 kg på 60 dager, jeg vil i alt gå ned ca 15 kg. Men jeg lurer litt på hva insanity eller p90x går ut på. Jeg vil ikke ha noe ekstrem form, men å ta ekstra i når man trener er jo bare gøy

"Cherry skrev:
Slike ting er kjempe motiverende, og det gir meg lyst til å prøve det samme

Jeg tenker ikke på å gå ned 40 kg på 60 dager, jeg vil i alt gå ned ca 15 kg. Men jeg lurer litt på hva insanity eller p90x går ut på. Jeg vil ikke ha noe ekstrem form, men å ta ekstra i når man trener er jo bare gøy

Tror det er kombinasjon av forskjellig aerobic, vekttrening og yoga. Sikkert moro med variert aktivitet.

Jeg har prøvd å følge P90X videoene noen ganger sammen med typen, og det er GOD trening! Synes det var en flott avveksling fra vanlig styrketrening. Så som det er blitt sagt her; om du klarer å følge det 3 eller 4 ganger i uken og det gir deg motivasjon og dermed blir lettere å gjennomføre enn annen trening så vil det fungere flott :)

Og jeg digget godfølelsen av å være helt utslitt og svett :) men ville personlig ikke klart det der 6ggr/uke :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...