Gå til innhold

Tilbakemld på kosthold?


mall0

Anbefalte innlegg

Har prøvd å loggføre det jeg spiser på shape-up (app) over lengre tid og testa ut kostholdsveilederen på axa.no her om dagen, da jeg føler meg litt grønn på kosthold. Ifølge testen på axa hvor man kunne loggføre alle måltider og aktivitet iløpet av en dag, gikk jeg i minus på det meste.Så lurte på om folk her inne kunne gitt meg tilbakemld på det jeg spiser iløpet av en dag?

Eks:

Frokost

Havregrøt av store gryn, med linfrø og solsikkekjerner. Ca.60 g. Varierer med mager kesam og mager cc 40-50g, syltetøy, proteinpulver (diet protein chicks fordi den er god :p)

Lunsj:

Kyllingsalat, el. grove rundstykker/brød med kyllingpålegg og grønnsaker ved siden av.

Middag:

Ovnbakt laksefilet i folie, med grønnsaker, ris evt. couscous ved siden av.

Kvelds:

Fruktsalat med mager kesam vanilje.

Mellommåltider:

Frukt, skyr, eller en sjokolade.

Jobber på hotell så løper rundt hele dagen, aktiv jobb altså. Jogger 3-4 ganger i uken, alt etter formen, og har noe hjemmetrening med ulike øvelser og manualer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser du tilsammen 60 gram med havregryn, linfrø og solsikkekjerner og 50 gram kesam eller CC? Det er jo ingenting. Du kunne sikkert spist en hel boks i stedet.

Du sier heller ingenting av hvor mye du spiser ellers. Dessuten trenger man å vite vekt og høyde før man kan regne ut hvor mye du skal spise hver dag. Hva målet ditt er med trening har også mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...