Gå til innhold

mall0

Medlemmer
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Har prøvd å loggføre det jeg spiser på shape-up (app) over lengre tid og testa ut kostholdsveilederen på axa.no her om dagen, da jeg føler meg litt grønn på kosthold. Ifølge testen på axa hvor man kunne loggføre alle måltider og aktivitet iløpet av en dag, gikk jeg i minus på det meste.Så lurte på om folk her inne kunne gitt meg tilbakemld på det jeg spiser iløpet av en dag? Eks: Frokost Havregrøt av store gryn, med linfrø og solsikkekjerner. Ca.60 g. Varierer med mager kesam og mager cc 40-50g, syltetøy, proteinpulver (diet protein chicks fordi den er god ) Lunsj: Kyllingsalat,
  2. Bruker havrekli en gang i blant i grøten, men synes konsistensen minnet litt om brøddeig, så det blir ikke for ofte. Høres nesten ut som om vi har samme problemet :-/ Bra du har funnet noe som funker for deg! Satser på at det ordner seg her også etterhvert :-) Takk for svar!
  3. Jeg blir sulten etter en halvtime uansett hva jeg spiser. Er veldig glad i egg, så har prøvd mange ulike varianter, men sultfølelsen forsvinner ikke. Har tatt prøver hos legen, men har ingen mangler eller problemer med stoffskiftet heller. Spiste grove rundstykker med kyllingpålegg og grønnsaker ved siden av til frokost, kyllingsalat til lunsj, en boks med kesam og eplebiter til mellommåltid og meksikansk gryte til middag. Hadde jobbhelg, så orket rett og slett ikke noe mer mat igår før jeg sovna av på sofaen. Spiser generelt mye grønnsaker, frukt, fiber og så mye proteiner som overhod
  4. er 164 høy forresten, fikk ikke til å redigere teksten etter at den ble posta :-)
  5. Jeg er relativt ny her, og håper at noen her kanskje kunne hjelpe meg litt. Jeg er en jente på 23 år, rundt 62 kg +/-, og har hatt av og på-perioder med trening i snart 1 år. Jeg kom ganske godt igang og trente 3 dager i uka i 3-4 mnd. da jeg fikk problemer med knærne. Jeg har en jobb hvor jeg er i aktivitet hele dagen, og en svært hektisk periode på jobb, kombinert med trening førte til overbelastning (venter enda på den siste utredningen da..ting tar tid). Har fortsatt antydning til vann i knærne. Jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å bøye føttene, og hvis jeg satt i mer enn et par minut
  6. Jeg er veldig forvirret over det store utvalget med proteinpulver og lurte på om noen kunne hjulpet meg litt. Jeg er allergisk mot soya og skal helst unngå det, problemet er bare at på x antall bokser står det at det inneholder soyaprotein. Jeg vet at soya lecitin går greit, men hverken jeg eller betjeningen kunne finne pulver uten soyaprotein. Jeg prøver å trene regelmessig og ønsker å gå ned i vekt, men pga. en jobb hvor jeg er aktiv hele dagen har jeg ikke alltid energi/overskudd til å stikke på trening 3 dager i uka. Jeg vil si jeg har et sunt kosthold, med mye frukt, grønt og så mye prot
×
×
  • Opprett ny...